Gå til innhold

hjelp til laptopvalg/acer as 3023 spm!

black_sheep

Anbefalte innlegg

hallo, trenger virkelig hjelp til å bestemme meg, skal kjøpe meg lap. i løpet av denne uka, og jeg finner lissom ikke helt ut av hvem, men tror jeg går for acer aspire 5002. skal ikke spille no særlig mer krevende spill enn FM06 og CS, så det bør jo holde? vet dere noe om den er bråkete og varmeutvikling på denne? kjøper den på mpx for 7750 + 512mb minne tenker jeg, hvis jeg ikke får alt for dårlig tilbakemeldinger :hmm:

:)

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva CB står for. Aldri sett det før. Men det er uansett en widescreen. Det er nok bare en liten skriveleif fra PSdata. Begge fra MPX har integrert minne, og det er ikke å anbefale hvis du skal spille. Da er det faktisk bedre med den fra PSdata. Den har dedikert skjermkort, noe som er veldig positivt, dessuten koster den ikke så mye mer enn de fra MPX. Alt i alt så gir den mer for pengene. Minne kan du jo alltids kjøpe seinere.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva CB står for. Aldri sett det før. Men det er uansett en widescreen. Det er nok bare en liten skriveleif fra PSdata. Begge fra MPX har integrert minne, og det er ikke å anbefale hvis du skal spille. Da er det faktisk bedre med den fra PSdata. Den har dedikert skjermkort, noe som er veldig positivt, dessuten koster den ikke så mye mer enn de fra MPX. Alt i alt så gir den mer for pengene. Minne kan du jo alltids kjøpe seinere.

5227540[/snapback]

Lurer på om CB står for "Clear Bright" eller noe sånt. De forskjellige produsentene har forskjellige betegnelser for det, men jeg tror det vil si at skjermbildet er sånn "glassaktig" og veldig klart.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

i min acer 3023 WLMi sitter det 1 stk 512mb minnebrikke. PCen leveres med en hel masse dritt-applikasjoner fra acer, som gjør at det går litt treigt med 512mb ram, men en formattering og fresh install av windows xp gjorde susen. har enda ikke kjøpt en minne brikke ti, men jeg vil anbefale det. ellers er pcen stillegående, god skjerm med grei oppløsning, og ellers det meste av porter og duppedingser du måtte ha bruk for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...