Dahl Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Hei, jeg er i ferd med å oppgradere prisguiden på hovedkort. I tillegg til å legge inn nye produkter består dette også å legge til nye spesifikasjoner. Derfor vil jeg gjerne høre deres synspunkter; hvilke spesifikasjoner er viktig å ta med? Her kan dere se oversikten over alle spesifikasjoner det per dags dato er mulig å filtrere etter. Alle forslag og ideer mottas med en stor takk! Edit: Se denne posten for mer info. Endret 21. januar 2006 av @kd Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Hadde vært utrolig flott hvis "agp(8x)" ble lagt til! EDIT: ...Mens jeg er på slaget kan jeg vel legge til: S-ATA(minimum) Ram støtte (max/minimum) Endret 28. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Hadde vært utrolig flott hvis "agp(8x)" ble lagt til! EDIT: ...Mens jeg er på slaget kan jeg vel legge til: S-ATA(minimum) Ram støtte (max/minimum) 5221572[/snapback] Alle tre er nå lagt inn, men vil ikke vises. Fra nå av vil alle hovedkort legges inn med denne informasjonen, og om en stund setter jeg disse søkelaternativene til å vises for brukere. Takk for forslag! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hei, nå som designet til prisguiden er oppdatert føler jeg at det er på tide å få en skikkelig renovasjon av hovedkortkategorien. Jeg er da ute etter å få vite hvilke spesifikasjoner dere savner, hvilke spesifikasjoner som er viktige å ha under "enkelt søk", og eventuelle feil. Kom også gjerne med tips om lenker (tester mm.), bilder ol. Hvis det er spesifikke hovedkort du savner, så post om det her, så skal jeg få lagt det inn så fort som mulig. Hvis noen av en eller annen grunn ikke ønsker å poste her, så er det bare å sende meg en mail ([email protected]). En stor takk til alle som hjelper! Endret 21. januar 2006 av @kd Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Bilder: EPoX EP-8KDA7I bilde® MSI K8NGM-V bilde® Tyan Tomcat K8E (S2865) bilde® Supermicro X6DAL-XTG bilde® Supermicro X6DHE-XB bilde® Supermicro X6DAT-G bilde® Elitegroup PF22 Extreme (lite)bilde EPoX EP-4PDA2+ kommentar: hvis du går på side 24(alt umerket). så vil du se at det er et epox hovedkort som har istedet for bilde en link til detaljer. bilde® EPoX EP-8KRA2+ kommentar: samme som med hovedkortet over. bilde® Fic PTM945P bilde® Gigabyte GA-8N-SLI Quad Royal bilde® MSI 945G NEO F bilde® MSI K8NPVM2 bilde® Tyan Thunder K8QW (S4881) bilde® Dette var alle hovedkortene som manglet bilder, untaget noen få som ikke ble funnet til Kan evt komme med forslag til videre ting etterpå(som tester, linker osv..) Hvis jeg gidder da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå