osmundsen2005 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei jeg formaterte pcèn min for noen dager siden, etter det har ikke msn funket... Eller det vil si det funket den første timen eller noe sånn, men så restarta jeg biosen og etter det har ikke msn funket. Alle andre snakke programmer funker slik som mercury, gaim etc etc. men jeg liker best msn så jeg vil ha det tilbake. Når jeg tar feilsøk får jeg grønn hake på alt, men det funke ikke alikevel. Har tatt av brannmur på data og router så jeg skjønner ikke hva som er gale Lenke til kommentar
AieM Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har du prøvd å reinstallere MSN elns? du bruker vel windows? hvis du bruker linux eller mac må du finne en windows "plattform" som msn kan stå på slik at den kan fungere Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Ja jeg bruker windows, har prøvd det 1***ganger. Prøvd gamle versjoner og men får det bare ikke til å conneckte..... Når jeg går inn å tester om det funker på innstilinger står det: Du er nå klar til å koble på msn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå