WackoJacko Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Hei! Jeg skal reinstallere XP. Nå har jeg to harddisker og den disken OS ligger på er delt opp i to partisjoner, en for system og en for lagring. Hvordan går jeg fram når jeg skal reinstallere? Må jeg formatere både system og lagring partisjonen på denne disken? EDIT: w00t, 100 innlegg Endret 28. november 2005 av WackoJacko Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) EDIT: sry, leste feil Endret 28. november 2005 av jaujau Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Nei, det er hele vitsen med å dele opp i 2 partisjoner. Lagringspartisjonen blir ikke påvirket av at du formaterer C. Husk at du ikke bør stryke ut C: partisjonen, men bare formatere den. Det er mange som får problemer hvis de fjerner partisjonen. Edit: der kom det et tullesvar fra jaujau. Det er altså feil. Endret 28. november 2005 av hårek Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) To forskjellige svar her håper hårek har rett..... Finnes det en guide til hvordan jeg skal gå fram ved formatering, reinnstallering? Har aldri gjort det før! Endret 28. november 2005 av WackoJacko Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hårek har rett. Jaujau er bare en banan. Her kan du øve deg på å installere windows: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=U...G=Google+Search Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Ok takk, og formateringen følger med den "simulatoren"? Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Vil dere forresten anbefale meg å installere x64 versjonen av windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå