keiz Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Skal ha noen bra PC høyttalere (samma om det er 5.1 system e.l eller bare 2 høyttalere med bass i).....ca 1000 kr +/-.. Hva anbefaler dere folkens? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 har 2 forslag.. litt dyrere enn 1000 da men.. 1 - Link! 2 - Link! vet ikke hva som er det beste men mange her på forumet annbefaler nr. 2, selv om jeg vil tippe at nr. 1 er bedre men.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 link nr. 2 har bra lyd i forhold til pris i hvertfall ! Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 link nr. 2 har bra lyd i forhold til pris i hvertfall ! 5221527[/snapback] ja, tror jeg skal kjøpe den etter jul jeg ass.. har bare hørt positive ting om den må ha no anna enn de 2 standard pc høytalerne Lenke til kommentar
keiz Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Bør jeg ha et bra lydkort i PCen eller har ikke det så mye å si? Et integrert standard lyfdkort funker? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bør jeg ha et bra lydkort i PCen eller har ikke det så mye å si? Et integrert standard lyfdkort funker? 5223587[/snapback] Et audigy kort (koster nesten ingenting lenger) knuser det integrerte. Så får du digital ut, det gir deg flere muligheter. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bør jeg ha et bra lydkort i PCen eller har ikke det så mye å si? Et integrert standard lyfdkort funker? 5223587[/snapback] Et audigy kort (koster nesten ingenting lenger) knuser det integrerte. Så får du digital ut, det gir deg flere muligheter. 5236226[/snapback] På Z-2300 er det ikke digitalt inn eller hva jeg nå skal kalle det. Det er en vanlig 3,5'' Jack (slik som er på 90% av alle hodetelefoner\headset) og integrert lydkort holder i massevis for å få lyd i Z-2300. Jeg har ihvertfall klart å sprenge satelittene med det integrerte lydkortet, holder på å lete etter noe som kan erstatte de. Ingen tvil om at Z-2300 er masse lyd for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå