sdhild99 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei, Er denne skjermen som det ble skrytt av for en tid tilbake fremdeles et godt kjøp? http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d3796&plid=3796 Den er jo blitt en del rimeligere nå Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Kjempeskjerm, fargene er kanon og innsynsvinkelen er det ingen problemer med (dualhead) i mine øyne. Problemet derimot er sortnivå, "ingen farge" blir mørke mørke grått når det egentlig skal være tussmørkt. Nyanser jevnes ut. Thief 3 er grøsserscenariet du -aldri- vil sammenlikne denne skjermen med en CRT Men Farcry eller Command & Conquer var er jo en helt annen verden, LANGT bedre enn CRT skjermen min (lyse farger, høy lysstyrke). Hadde jeg kjøpt ny skjerm i dag, hadde jeg kanskje vurdert en annen som behersket det mørke spekteret litt bedre? Hvis du skal holde deg innen LaCie, kanskje 123? Prisen går selvsagt opp Endret 28. november 2005 av Boye Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 OK, men jeg spiller ikke, og da har det vel mindre betydning? Eller har det stor betydning hvis man driver mye med bilder/grafikk også? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Personlig har jeg bare vært plaget av det i spill. Litt sortnivå over områder av skjermen er ikke problemet, men når det blir praktisk talt helsort (typisk first person shooter spill når man vandrer i mørket) blir det problematisk. Skjermen er jo vidunderlig når man f.eks. roterer den og kjører i høyden. Photoshop og programmering blir utrolig behagelig For ikke å snakke om surfing på nettet hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå