Gå til innhold

LaCie 20" Photon Vision II - fremdeles kongen?

sdhild99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeskjerm, fargene er kanon og innsynsvinkelen er det ingen problemer med (dualhead) i mine øyne. Problemet derimot er sortnivå, "ingen farge" blir mørke mørke grått når det egentlig skal være tussmørkt. Nyanser jevnes ut. Thief 3 er grøsserscenariet du -aldri- vil sammenlikne denne skjermen med en CRT :) Men Farcry eller Command & Conquer var er jo en helt annen verden, LANGT bedre enn CRT skjermen min (lyse farger, høy lysstyrke).

Hadde jeg kjøpt ny skjerm i dag, hadde jeg kanskje vurdert en annen som behersket det mørke spekteret litt bedre? Hvis du skal holde deg innen LaCie, kanskje 123? Prisen går selvsagt opp :)

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Personlig har jeg bare vært plaget av det i spill. Litt sortnivå over områder av skjermen er ikke problemet, men når det blir praktisk talt helsort (typisk first person shooter spill når man vandrer i mørket) blir det problematisk.

Skjermen er jo vidunderlig når man f.eks. roterer den og kjører i høyden. Photoshop og programmering blir utrolig behagelig :) For ikke å snakke om surfing på nettet hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...