Simma89 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei jeg bruker Opera som min internett browser. Men åssen får jeg det slik at det kommer opp flere skilleark med forskjellige sider når jeg trykker på opera ikonet. F.eks. at når jeg trykker på opera og jeg kommer inn så kommer det opp 3 sider automatisk?? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 1. Åpner Opera 2. Finner fram til de sidene man skal ha 3. Fil -> Økter -> Lagre Økter 4. Så gir du den ett navn 5. Når du så starter Opera igjen og velkomstboksen kommer opp 6. 2x trykker du på den økten du har lagd En måte iallefall Veldig kjekt pga du kan da lagre flere forskjellige økter Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Jeg har bare Opera på engelsk, er det noen som vet hvor jeg kan få den eller på norsk?? Endret 29. november 2005 av Simma89 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har bare Opera på engelsk, er det noen som vet hvor jeg kan få den eller på norsk?? 5223944[/snapback] Opera 8.5 språkfil Lenke til kommentar
Coney Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har bare Opera på engelsk, er det noen som vet hvor jeg kan få den eller på norsk?? 5223944[/snapback] http://www.opera.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå