Mindscape Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) har et d-link kort. broren min har et ganske identisk bare en billigere modell. han klarer å koble seg på den trådløse routeren på pc nr. tre uten problem. jeg klarer for så vidt det jeg og, det står at signalstyrken er glimrende, men plutselig bare kutter internetten seg og jeg må koble til igjen. utrolig irriterende når jeg skal spille online spill og må logge inn på proppfulle servere om og om igjen eller når store nedlastninger plutselig blir avbrutt og jeg må starte dem på nytt. noen som vet hva det kan være? på forhånd: takk - Vetle Endret 28. november 2005 av Mindscape Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Åssen trådløs ruter har du? Pleier ofte å hjelpe med Firmwire oppdatering Vis det er Dlink du har kan du finne den på den siden. Ikke tenk på den jeg har valgt for deg, du må søke etter riktig model på venstre side. Tok bare ett eksempel på firmwire nedlastinger Lenke til kommentar
Mindscape Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Har en Jensen router. vet ikke helt hvordan jeg får installert firmware. tror jeg har lastet det ned............. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Etter at du har jensen, kan du se HER for en liste over check punkter ved trådløs ustabilitet. Har ikke funnet ut helt åssen man oppgraderer, men du kan jo lese manualene. HER Men uansett skal jo dette ligge tilgjengelig på menyen her; Standard adresse til Jensen AP Lykke te Endret 28. november 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå