Toolei2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) De jeg har kikket på er Toshiba TDP-MT400 og Panasonic PTA-E900 evt E700? Men er veldig usikker på hvilken jeg skal velge.. Trenger noen gode råd.. Hvilket lerret anbefales til projektorer? Må ha et som kan rulles opp.. Projektor skal i hovedsak benyttes til film og spillmaskiner, så da lurer jeg også på om det er DLP eller LCD som anbefales når det skal vises bilde fra f.eks X-Box 360 i HD... Alle innspil mottas med stor takk da jeg er ganske grønn på dette feltet Endret 28. november 2005 av Toolei2 Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 De jeg har kikket på er Toshiba TDP-MT400 og Panasonic PTA-E900 evt E700? Men er veldig usikker på hvilken jeg skal velge.. Trenger noen gode råd..Hvilket lerret anbefales til projektorer? Må ha et som kan rulles opp.. Projektor skal i hovedsak benyttes til film og spillmaskiner, så da lurer jeg også på om det er DLP eller LCD som anbefales når det skal vises bilde fra f.eks X-Box 360 i HD... Alle innspil mottas med stor takk da jeg er ganske grønn på dette feltet 5220980[/snapback] Alle indisier peker mot PT-AE900, siden du nevner denne. Har fått mye god kritikk, men ikke alle liker smoothscreen teknologien som Pana har på projektorene sine. Ei heller joysticken for lens-shift. Men alt i alt, dette er småtteri! Siden du skal bruke "HD"-oppløsning, så er det 1280x720 som gjelder og det har AE900. Jeg heller mer mot DLP for jeg takler ikke SDE (hønsenetting) Av lerret så kan Dreamscreen Tab-tension anbefales, siden du skal ha opprull. Det fine med dette er at den har noe liggende i sidene på lerrettet som strekker det ut slik at du ikke får bølger i det som mange andre slike lerret sliter med. Minuset er - det er ganske kostbart.... Lenke til kommentar
Toolei2 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Har nå kjøpt meg Panasonic 900 og et Projecta pro cinema high contrast lerret og er strålende fornøyd med dette Prisen ble rett i underkant av 20K inkl. 10 m HDMI kabel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå