Ulven Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har canal-digital kapasitet til å kunne svare på adsl2+ teknologien? Vurderer å bytte til adsl2+. Og er det sannsynleg at dem kommer til å gjøre det ? Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er ikke lenge siden CD oppgraderte linjene sine så jeg tviler på at dette kommer til å skje med det første. Dessuten kommer det an på hva ADSL2+ koster; CD sine 4-5 mbit linjer er evig nok for 95% av befolkningen så hvis ADSL2+ er dyrere så gir folk blaffen. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Det er ikke lenge siden CD oppgraderte linjene sine så jeg tviler på at dette kommer til å skje med det første. Dessuten kommer det an på hva ADSL2+ koster; CD sine 4-5 mbit linjer er evig nok for 95% av befolkningen så hvis ADSL2+ er dyrere så gir folk blaffen. ER jo ikke lenge siden telenor heller oppgraderte, og dem oppgraderer igjen. Dessuten får man jo adsl2+ 20mb til 650.- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er ikke lenge siden CD oppgraderte linjene sine så jeg tviler på at dette kommer til å skje med det første. Dessuten kommer det an på hva ADSL2+ koster; CD sine 4-5 mbit linjer er evig nok for 95% av befolkningen så hvis ADSL2+ er dyrere så gir folk blaffen. ER jo ikke lenge siden telenor heller oppgraderte, og dem oppgraderer igjen. Dessuten får man jo adsl2+ 20mb til 650.- 5222491[/snapback] Og hvor mange % av befolkning kan få adsl 2+ da? 5%? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Og hvor mange % av befolkning kan få adsl 2+ da? 5%? Får vel adsl2+ i de fleste byer foreløpig vel ? Telenor ruller vel ut på nyåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå