-Teddy- Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Har mekket noe med pen tool som jeg ikke syns så så altfor værst ut. Men menyen - den er jo klin umulig. Finner ikke ut hvor den skal være, farge, font eller noe... Har sett mye nice her og lurer på: Noen som har noen forslag? EDIT: Den skal forresten inneholde: "Hjem, Blog, Galleri og Profil". Evt gjestebok. Endret 28. november 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jaja, det er et forlsag Jeg har psd. fila også hvis du trenger, det er nok plass til gjestebok på siden der Fargen på skrifta var jeg veldig usikker på, men den kan skiftes lett. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Jaja, det er et forlsag Jeg har psd. fila også hvis du trenger, det er nok plass til gjestebok på siden der Fargen på skrifta var jeg veldig usikker på, men den kan skiftes lett. 5221606[/snapback] Syns ikke de knappene passet helt inn der, men takk uansett. Mekket enda litt til her, lurer på om menyen skal være helt til høyre der? Mulig jeg skal slenge inn et motto eller sitat et annet sted der. Bør jeg forrsten har med den "shiny" greia? Er ikke helt god, trenger litt tips vettu. Men er i hovedsak menyen jeg trenger hjelp med. Endret 28. november 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jaja, det er et forlsag Jeg har psd. fila også hvis du trenger, det er nok plass til gjestebok på siden der Fargen på skrifta var jeg veldig usikker på, men den kan skiftes lett. 5221606[/snapback] Syns ikke de knappene passet helt inn der, men takk uansett. Mekket enda litt til her, lurer på om menyen skal være helt til høyre der? Mulig jeg skal slenge inn et motto eller sitat et annet sted der. Bør jeg forrsten har med den "shiny" greia? Er ikke helt god, trenger litt tips vettu. Men er i hovedsak menyen jeg trenger hjelp med. 5221893[/snapback] Den "shinen" likte jeg Ser nesten ut som en dråpe, men da er jeg tom for ideèr dessverre. Mulig jeg kommer på noe Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hmm, lurer på om jeg skal ha menyen øverst i tekstboksen til høyre der. Noen som gidder lage et forslag eller komme med noen ideer? Fonten jeg bruker på det hele heter forresten "Forgotten Futurist" EDIT: Legge ved bilde er lurt. Endret 30. november 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå