spøkelse Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hva slags telefoner brukes i 24? Det er i alle fall noen sammenleggbare. Forøvrig har jeg sett hele serien... Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 21:03, spøkelse skrev:Hva slags telefoner brukes i 24? Det er i alle fall noen sammenleggbare.Forøvrig har jeg sett hele serien... Skrytepave!!!! Når det gjelder mobiltelefoner, tror det er litt Motorola, litt Ericsson, litt Nokia, så jeg kan ikke si jeg skjønner produktplasseringen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Siden de bruker annet nett i usa, har de helt andre typer mobiler der også. så du vil nok ikke finne noen av dem i norge hvis det var det du tenkte på... Lenke til kommentar
mozz Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 00:50, GeeZuZz skrev:Siden de bruker annet nett i usa, har de helt andre typer mobiler der også. så du vil nok ikke finne noen av dem i norge hvis det var det du tenkte på... Det er helt feil! Det er riktig at det er et annet nett statene, men så vidt jeg vet så klarer faktiskt mobiltelefon produsentene å lage telefoner av samme modell til forskjellige nett :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Det er ikke helt feil. I USA har de masse rare telefoner som vi ikke har i Norge/europa. Men noen av dem ser helt like ut. Nokia'ene som ser like ut slutter vanligvis med 90, som f.eks 3390. Men mobil har aldri vært USA sin greie. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Når det gjelder mobil-telefoner i USA så ligger de langt bak Europa, disse "kule" telefonene er som ofte like avanserte som NMT 450 telefoner, de må programeres siden de ikke har sim-kort. Med flipp-lokk i Europa f.eks Samsung T100, Motorola V60 V66 (kommer som i-versjoner) Disse telefonene er mer avansert enn amerikasnske telefoner. Når det gjelder Nokia sine er xx60 det samme som xx10 og xx90 det samme som xx50, (slik var det tidligere) Men er ellers samme telefonene mvh JanEirik Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Offtopic: angående hvor "umoderne" USA er, har dere lagt merke til hvor store de analoge trådløse telefonene er? gigantiske! Lenke til kommentar
anti Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Den ene sammenleggbare de bruker tror jeg er en Motorola T720. Ser i hvertfall helt lik ut. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 På nærbildet jeg så av telefonen til Bauer så er jeg 96% sikker på at det var en Samsung T100.. Lenke til kommentar
president Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Bare for å oppklare litt; i USA har de tre nett (minst?). Et analogt (kan sammenlignes med NMT), et digitalt (CDMA?) og et siste digitalt, nemlig GSM1900. De to første nettene krever helt egne telefoner, mens når det gjelder GSM1900 så leveres de fleste av telefonene vi har i Europa i GSM1900-utgave, med en liten endring i navnet. Selvfølgelig kan du også ta med deg din trippelbåndtelefon over og bruke på GSM1900. GSM1900 er vel det som ligger sist når det gjelder dekning der borte, men det begynner vel å ta igjen de to andre nettene etterhvert. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Dessuten, hvordan kan du ha sett hele serien når de kun har sendt episode 1 av sesong 2 :razz: Ser ut som en Motorola/Samsung... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå