~~Undertaker~~ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Da tenker jeg på firmware! Altså har jo lest om dette her me 2.1 versjon me sikkerhet mot tredjeparts programvare osv... Om jeg kjøper en PSP i Space World i dag for eksempel får jeg en me oppdatert firmware? Jeg skulle til å kjøpe PSP, nettopp fordi man kunne bruke den til så mangt me tredjepartspogramvare, men nå ble jeg usikker. Endret 28. november 2005 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Dumme meg ser også at eg postet denne feil! Hvis en moderator kan flytte så e det supert Spørsmålet mitt gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du får mest sannsynelighvis 2.00 som kan nedgraderes. Det er bare om du er rask da. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ja vil tippe på 2.00 vil komme med installert også vil du få 2.50(som er nyeste versjon?)på en UMD som du kan oppgradere til, men kan ikke si noe helt sikkert. Værtfall får du 2.00 så kan den nedgraderes, pluss at det er en del homebrew som folket har fått til å virke på 2.00 også, men får du 2.50 så er det vel ikke mye å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå