chokke Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har kommet til lvl 50 og har fått Trolls of a Feather og lurer på om jeg skal ha Soul Harvester, Abyss Shard eller Robes of Servitude. Har enda roben fra forrige warlock quest, Enchanted Gold Robe. Har mest lyst på den roben fra questet men har hørt at staven er den beste, men med tanke på at jeg har Zum'rah's Vexing Cane er ikke det en like stor upgrade som roben. Bruker heller aldri VW så derfor er trinketen utelukka. Hva ville dere tatt og hvorfor? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Robe, ut ifra det du forteller. +damage er alltid fint. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg hadde gått for soul harvester (og ventet til 60 med å fikse en bedre robe) Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg valgte Soul Harvester og så fikk jeg en venn å lage med Robe of Winter night Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Soul harvester ville jeg valgt, og kommer til å velge det når jeg blir 60. Det er en kjepmebra staff å bruke når men slosser mot mobs som er høyere level en seg selv, også ser den skammlig bra ut også Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Soul harvester ville jeg valgt, og kommer til å velge det når jeg blir 60. Det er en kjepmebra staff å bruke når men slosser mot mobs som er høyere level en seg selv, også ser den skammlig bra ut også 5221008[/snapback] ja for warlocks er jo viden kjent som en melee klasse. Ta staffen du! Finner fort en bedre robe på lvl 60, men en god staff er ikke alltid like enkelt å finne... hvis du ikke er veldig rik da, og kan kjøpe en på ah. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg valgte Soul Harvester og så fikk jeg en venn å lage med Robe of Winter night 5220993[/snapback] Samme her. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Soul harvester. Den ser rå ut + at om 10 levlers har du bedre av alle items uansett, så hvorfor ikke ta noe som ser bra ut? Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Soul harvester ville jeg valgt, og kommer til å velge det når jeg blir 60. Det er en kjepmebra staff å bruke når men slosser mot mobs som er høyere level en seg selv, også ser den skammlig bra ut også 5221008[/snapback] ja for warlocks er jo viden kjent som en melee klasse. Ta staffen du! Finner fort en bedre robe på lvl 60, men en god staff er ikke alltid like enkelt å finne... hvis du ikke er veldig rik da, og kan kjøpe en på ah. 5221090[/snapback] Du tror ikke du det her noe med 1% hit on spells, tror du? Edit: Typo Endret 28. november 2005 av Azurathus Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 ahr +1% hit noe med resist å gjøre? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 ahr +1% hit noe med resist å gjøre? 5221307[/snapback] stemmer Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 ahr +1% hit noe med resist å gjøre? 5221307[/snapback] stemmer 5221438[/snapback] Juks! Det der var ikke 14 bokstaver :o 1% hit kan også sies som "1% mindre sjangse for at targetet resister" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Nå er jeg ihvertfall i tvil, er affliction specced hvis det har noe å si, så tenkte at stamina er flott, og roben fra questet har 150 hp (250 med enchant), som er 15 stamina som igjen gir 2-3 stamina pga talents . Og veldig ot, som faktisk fortjener egen tråd: er det bra og instance grinde seg fra 50-60? Isåfall hvilke instancer? Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 ahr +1% hit noe med resist å gjøre? 5221307[/snapback] stemmer 5221438[/snapback] Feil.. en spell har 95% sjanse til å treffe før resist kommer i betraktning mot en mob/player på samme level/levels under, som forklarer hvorfor pom-pyroene mine mot rotter blir resista . For en kar en level over er det vel 94% sjanse eller.no. Så altså; er man level 60 og vil treffe på alle spells (altså før resists kommer inn i bildet) holder det med +5% to hit. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Har ikke sett en eneste warlock som IKKE har tatt Soul Harvester. EDIT: Eller dæven, den roben var jo imba. Ta roben du! Endret 28. november 2005 av NightKeeper Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 har mest lyst på roben, så tror jeg tar den . Eneste som mangler er jo at det var + spell damage og i tilleg + shadow damage Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Roben kan, som folk har beskrevet, byttes ut rimelig fort. Staffen ser bra ut, og er på høyde med den beste rare-staffen, rod of the ogre magi. Abyss shard er den eneste itemen du kan få bruk for på lang sikt, når både våpen og robe er byttet ut med epics. Allikevel er det et stort minus at dette er en trinket som du vil måtte gå med i stedet for andre gode trinketer, derfor kommer det ikke til å være så ofte du får bruk for den. Med andre ord: -Ikke velg robe. -Trinket er best i lengden, men aldri bra. -Staffen er bra fram til 60, og ok også etter dette, men er ubrukelig så snart du får deg noe bedre. Den ser også bra ut. Dermed: velg staffen da denne er nyttig og bra fram til lvl 60 og ser bra ut. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 ahr +1% hit noe med resist å gjøre? 5221307[/snapback] stemmer 5221438[/snapback] Feil.. en spell har 95% sjanse til å treffe før resist kommer i betraktning mot en mob/player på samme level/levels under, som forklarer hvorfor pom-pyroene mine mot rotter blir resista . For en kar en level over er det vel 94% sjanse eller.no. Så altså; er man level 60 og vil treffe på alle spells (altså før resists kommer inn i bildet) holder det med +5% to hit. 5221923[/snapback] Huh? Hva er feil da? Du sier jo selv at +hit med spells hjelper mot resist. Og nei, det hjelper ikke mot "350 damage (350 resisted)" resist. Da trenger du noe som kalles spell penetration eller noe i den duren, som kommer ganske snart. Det virker slik at om du har f.eks en ring med 10 spell penetration, trekkes det fra 10 resistence på fienden i den "magic school" spellen er. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 staven er jo litt bedre enn vexin cane da? bytte ut 10 int med 4 stam og 1% mer hit. Skjønner ikke hvorfor den e rså overlegen. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Soul Harvester har +shadow damage, og + damage det er mer viktig for warlocks enn både sta og int. Jeg tok staven for +1 % to hit og +shadow damage. Som nevnt over er det kun Staff of Ogre Magi som er i nærheten av blå staver. Jeg bruker fortsatt Soul Harvester på lvl 60, mest fordi jeg ikke har tatt DM North enda, og derfor ikke har fått Staff of Ogre Magi. Jeg har heller ikke hatt nok DKP til å få Staff of Dominance eller Azuresong Mageblade enda, men den tid kommer forhåpentligvis snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå