tjalla Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hmmm.. noen som har klart det brettet der man skal knærte en han Sergio på havna? Hvor er det han er hen, kan ikke finne han. Har leita gjennom havneområdet hundre ganger : Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 hehe regner med at noen stenger denne, siden du spør etter hjelp etter PIRAT PROGRAMVARE! Mafia har ikke kommet i butikken enda. Regn i stavanger idag Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 hva får det til og tro han har noe pirat? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Tja, jeg vil tro Fullifaen sikter til at spillet ennå ikke har kommet ut her i Europa. Ble vel sluppet for et par dager siden i USA. Dermed også svært lite sannsynlig at noen her borte allerede har den amerikanske original-versjonen i hendene....MEN dette blir jo faktisk bare spekulasjoner og urettmessig mistenkelig-gjøring.... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=5&replies=13 Se på denne da :smile: 7.9 står det som release dato på nettet... De andre tråene ang. mafia har blitt stengt :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Jeje.. ja jeg har en pirat-versjon.. so what? Jeg bare lurer på om det er noen som har peil på hva jeg skal gjøre. Synd at det er så mange wannabe-admins her... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Synes du det er rart at vi ikke vil hjelpe folk som stjeler? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg har det om ikke så lenge, så kan jeg kanskje hjelpe deg :smile: Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Samme her, skal komme tilbake til det så fort jeg har spillt litt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 15:54, CAT-scan skrev:Synes du det er rart at vi ikke vil hjelpe folk som stjeler? Morsom kar.. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 18:12, As}{antii skrev: Quote: Den 2002-09-01 15:54, CAT-scan skrev: Synes du det er rart at vi ikke vil hjelpe folk som stjeler? Morsom kar.. Vel, piratkopiering av software er tyveri. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 19:57, Macint0sh skrev:Vel, piratkopiering av software er tyveri. I de fleste tilfeller kan det ikke regnes som tyveri, siden ingen taper på kopieringen av et spill (jeg ville ikke kjøpt spillet uansett). Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-08-31 22:07, fullifaencom skrev:http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=5&replies=13Se på denne da :smile: 7.9 står det som release dato på nettet... De andre tråene ang. mafia har blitt stengt :smile: Quote: http://www.mafia-game.com/MAFIA HAS SHIPPED! by Admin NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Aug. 29, 2002--Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ:TTWO - News), announced today that Mafia for the PC has shipped. Published by Gathering of Developers, a subsidiary of Take-Two Interactive Software, Inc. and developed by Czech Republic-based Illusion Softworks, Mafia is currently available at stores in North America and will be available on September 6, 2002 in Europe. Mafia combines amazing graphics and engrossing cinematics with a compelling storyline, bringing the 1930's underworld to life. The game allows players to follow the rise and fall of competing crime families, complete with action packed missions, a vast living city, and vehicles and weapons that capture the essence of the 1930's Mafioso world tror det har blitt sluppet i usa edit: PS kan desverre ikke hjelpe deg da jeg ikke har det enda... [ Denne Melding var redigert av: s_M_p på 2002-09-01 20:21 ] Lenke til kommentar
sniK Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Forhånds bestillingen på nettet er en mulighet. Da får du det der spillet kommer først ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå