Gå til innhold

[løst]Sitat-knappen, har jeg misforstått?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg har misforstått funksjonen til sitat-knappen, men trodde det var slik:

user posted image Man svarer på en brukers post og hans melding blir plassert i QUOTE i svaret mitt og min melding blir plassert under denne brukeren i "trådet" visning.

user posted image Man svarer på en brukers post uten at hans melding blir plassert i QUOTE i svaret mitt, men min melding blir fremdeles plassert under denne brukeren i "trådet" visning.

Er det ikke slik det skal være da? Sitat-funksjonen virker ikke slik nå iallefall, får med QUOTE hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig jeg har misforstått funksjonen til sitat-knappen, men trodde det var slik:

user posted image Man svarer på en brukers post og hans melding blir plassert i QUOTE i svaret mitt og min melding blir plassert under denne brukeren i "trådet" visning.

user posted image Man svarer på en brukers post uten at hans melding blir plassert i QUOTE i svaret mitt, men min melding blir fremdeles plassert under denne brukeren i "trådet" visning.

Er det ikke slik det skal være da? Sitat-funksjonen virker ikke slik nå iallefall, får med QUOTE hele tiden.

5220319[/snapback]

Hvis du vil quote et innlegg så skal den være rød, da får du med den personen sitt innlegg. Hvis den er blå så kommer det ikke med i innlegget ditt.

Edit: I dette innlegget var knappen rød :)

5221134[/snapback]

Og i dette var knappen blå :cry:

Lenke til kommentar

Sitat-knappen (user posted image) brukes til å sitere flere poster på en gang, altså såkalt multiquoting. Når knappen blir rød, viser det at den aktuelle posten blir sitert. Du kan velge så mange poster du vil, og når du deretter trykker på "svar nå", vil alle innleggene du har valgt bli sitert.

Svar-knappen (user posted image) brukes for å sitere ett enkelt innlegg, og når du trykker på den vil du automatisk bli sendt til "svar nå".

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Sitat-knappen (user posted image) brukes til å sitere flere poster på en gang, altså såkalt multiquoting. Når knappen blir rød, viser det at den aktuelle posten blir sitert. Du kan velge så mange poster du vil, og når du deretter trykker på "svar nå", vil alle innleggene du har valgt bli sitert.

Svar-knappen (user posted image) brukes for å sitere ett enkelt innlegg, og når du trykker på den vil du automatisk bli sendt til "svar nå".

5221726[/snapback]

Nå gikk det opp ett lys ja, TAKK :w00t:

Så knappen "SVAR NÅ", burde egentlig hete "SITÉR NÅ", "SITERE" eller noe slikt da?

Lenke til kommentar
Men sånn litt OffTopic, hvordan klarer du å bruke Trådet visning?

Blir jo så uoversiktlig og rotete syns jeg.. Men smaken er jo som baken..

5222371[/snapback]

:ermm:

Har ikke sagt at jeg bruker trådet visning vel? Har kun referert til dette.

Liker heller ikke trådet visning, i allefall ikke på dette forumet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...