hitokiri Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis du sender 45 meldinger om dagen, er du etter norske forhold en storbruker. I Sør-Korea er du derimot gjennomsnittlig. Les mer Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 45 om dagen er sykt... Sender ca 1 per måned jeg, så er vel godt under gjennomsnittet da Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jaså ja, jeg er altså storbruker her i Norge. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 sjekka testen, endte opp med caution... tingen er at noen av dem spørsmåla havner på alt mellom 1 og 5, alt etter som hva som skjer der og da. er mer viktig for meg å sjekke telefonen for samtaler og meldinger i helgene, samme med batterinivå, den det er i uka. kansje noe med at jeg ønsker å få med meg om det er noen festligheter eller lignende? egentlig skjeldent at jeg fullt ut skrur av telefonen, med mindre jeg ønsker å være alene. men jeg kan godt finne på å sku på vibrasjon når jeg er i en eller annen gruppe. den forstyrrer mindre, og det er større sjanse for at jeg legger merke til den... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 45 om dagen er sykt... Sender ca 1 per måned jeg, så er vel godt under gjennomsnittet da 5221171[/snapback] Hehe... er vel noe slikt her også. MMS har jeg ikke sendt siden det var helt nytt Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Enda en artikkel som gir meg bedre følelse av å ha meningen at man burde banne telefonen 110% helt fram til videregående skole, elever har ovelevd før i tiden, da burde de klare det samme nå. Det er en syk, syk verden. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvorfor bare frem til videregående? Da jeg gikk på videregående hadde INGEN mobil. Selv kjøpte jeg min første da jeg begynte på universitetet Men nå kommer snart noen og sier at 'mobil gir trygghet både for barna og foreldrene'. My ass Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Velvel.. 45 er ikke så mange blant dagens ungdom. Det er litt ja! Men med nonstop ab. så kan en jo sende så mange en vil, og dette utnytter ungdommen på en grei måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg