JonH Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har laget et layout jeg er brukbart fornøyd med, ettersom jeg ikke har drevet med webdesign så lenge. Kommer til å legge inn mulighet for flere forskjellige layouts på sidene etterhvert. Når det gjelder overskrifter, teksttyper, farger og andre ting kommer jeg til å gjøre noe med det. Ellers er jeg åpen for kritikk/tips. Når jeg prøver å validere sidene får jeg disse: character "&" is the first character of a delimiter but occurred as datavar ns6=document.getElementById&&!document.all there is no attribute "onMouseover" <a href="index.htm" onMouseover="show_text(0,'description')" onMouseout=... there is no attribute "onMouseout". ...ow_text(0,'description')" onMouseout="resetit('description')">Forsiden</a> Er det noe jeg kan gjøre for å få siden validert og likevel bruke script? Har ikke satt meg inn i php, ennå, om det skulle være en løsning... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 istendenfor & skal du bruke & De to neste feilene skyldes dårlig javascript koding. Det du er ute etter kan foresten løses med css også Lenke til kommentar
JonH Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Kan man bruke & i script? Prøvde å bytte ut & med & men nå fungerer ikke scriptet... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det skal brukes i URI'ene på resten av siden. I scriptet bruker du &, mens i html'en bruker du & Lenke til kommentar
JonH Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Har prøvd med bare & i scriptet, men da fungerer det ikke i Firefox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå