Shanth Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Har LiteON brenner (40x). Den skal lissom brenne i 40 eller f.eks 32. Problemet er at selv om jeg putter opp i en cd-r som kan brennes i 32x, så tar det nesten 10 min å brenne ferdig. Det burde jo ikke tatt mer en 3-4 min! jævlig irriterende..er det noen som vet hva jeg bør gjøre??plz. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 -Når du brenner cd'en , brenner du da fra hardisk eller tar du Copy CD ? Hvis Copy Cd.. Står Cd brenneren og CD-rom'en på samme ATA kabel ? det kan forårsake mye forstyrrelser på linja og dvs. lengre brenne tid. HArdisken din er den gammel ? Hvilket brenne program bruker du ? TRo du kanskje bør ta fra brennern, starte pc'ene.. slå av. sette i brennern starte og instalere nye drivere. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Enable DMA Her står litt om det samme; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=62&replies=10 Lenke til kommentar
Shanth Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Jeg kopierer fra hardisk for det meste... Og harddisken min er ikke spesielt gammelt, ca 1 år.MEn jg tror kanskje at cd brennneren og DVD-spilleren min står på samme linje.. Jeg bruker Nero, men jeg skal prøve å gjøre som du sa først og se åssen det går, atticus. ( og jeg har slått på DMA) Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Post her så fort det har skjedd noe da.. Jeg har nemlig en LiteON 24 X brenner som faktisk brenner fortere enn det den skal.. En full 700mb's cd blir lett brent på 2min og 30 sek! Ett eller annet rart med den er det ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå