Gå til innhold

Noen som spiller WoW for PvP ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det dumt at man må sitte å "farme" honor i bg for åkunne nå rank 14. Hva om man måtte ha 2000000 hk f.eks forå bli rank 14, eller at det var mindre eller ingen av honoren som forsvant hver uke men at man måtte ha mer honor da. Da hadde man sluppet å "farme" bg og gud å hvermann kunne bli rank 14, over en laang tid istedetfor at man må spille 8timer+ hver dag i 11 uker.

Lenke til kommentar
Jeg synes det dumt at man må sitte å "farme" honor i bg for åkunne nå rank 14. Hva om man måtte ha 2000000 hk f.eks forå bli rank 14, eller at det var mindre eller ingen av honoren som forsvant hver uke men at man måtte ha mer honor da. Da hadde man sluppet å "farme" bg og gud å hvermann kunne bli rank 14, over en laang tid istedetfor at man må spille 8timer+ hver dag i 11 uker.

5223886[/snapback]

 

Og nå er det jo faktisk -meningen- at rank 14 skal være opp mot umulig å oppnå, og ikke noe "alle" skal kunne bli etter en stund.

 

"Norske menige skulle ha blitt generaler etter to års befalsskole"

Lenke til kommentar
Jeg synes det dumt at man må sitte å "farme" honor i bg for åkunne nå rank 14. Hva om man måtte ha 2000000 hk f.eks forå bli rank 14, eller at det var mindre eller ingen av honoren som forsvant hver uke men at man måtte ha mer honor da. Da hadde man sluppet å "farme" bg og gud å hvermann kunne bli rank 14, over en laang tid istedetfor at man må spille 8timer+ hver dag i 11 uker.

5223886[/snapback]

 

Og nå er det jo faktisk -meningen- at rank 14 skal være opp mot umulig å oppnå, og ikke noe "alle" skal kunne bli etter en stund.

 

 

Ja, det samme har jeg postet her før.

Hvor gøy hadde det vært om alle fløy rundt med High Warlord utstyr??

Hva hadde da vært vitsen med revards hvis alle kunne få det like enkelt som en quest revard for eksempel?

Lenke til kommentar

folk drev med pvp for å få bedre utstyr før BG kom, for det er jo ikke bare de våpene og utstyret du får i bg som lokker, det er jo også utstyret som du kan få i honor systemet som er bra.

 

men det er seffers klart at mange fler begynte med pvp når bg kom.

 

men for å si min mening, at en guild står i bulwark og dreper alt som beveger seg i flere timer er helt meningsløst, og ødelegger spiller for mange. Klart at jeg spiller på en pvp server, men det finns jo grenser. Det er derfor blizz kom med bg, for de viste at dette ville skje.

 

men selv om vi har bg's så er det jo fremdeles action på utsiden. hvis noen er ute og quester litt eller farmer så blir det alltid bråk hvis en ally og en horde møtes, og det er slik blizz ville det skulle være.

 

nå er det sikkert mange som vil kalle meg for whiner som griner fordi et guild holdt en plass over lengre tid og jeg døde mange ganger, og det er kanskje mulig. men så fort de har drept meg 5 ganger så får de ikke mer honor fra meg, hvorfor er det da så gøy å sitte på liket mitt 15 ganger til bare for å være en dritsekk? Det tror jeg er en av hovedgrunnene at blizz fikk inn bg.

 

nå gikk jeg kanskje litt lenger enn det vi pratet om, men det var deilig å få endelig sagt det, hehe. Og det er alltid gøy når 2 alliance guilds skal til mc og 1 til bwl. og vi er et par horde guilds som skal til bwl...full krig :p

Lenke til kommentar
Wow er kult hvis du har en Legionairre + level 60 og ganker stygge dverger og gnomer som meg :)

Låner min kamerat sin orc warrior, ENESTE jeg gjør er å ganke småkryp i redridge. Haha, verste er at mange av dem faktisk STARTER å angripe meg ,selvom dem er under level 20.

Det mest gøyale er selfølgelig å terrorisere litt, altså kjøre epicmounten in der det står mange folk og syr litt, kanskje litt blacksmith sjekker mailen. Ta dem alle, hahaha. Skal si dem skvetter (vil jeg tro).

Vaktene gir jeg så langt i, bare jeg får tatt småkrypa.

5221737[/snapback]

Høres jo veldig gøy ut :roll:

5223734[/snapback]

 

Det er jo maks care om det er respect av det eller ikke.

Lenke til kommentar
Wow er kult hvis du har en Legionairre + level 60 og ganker stygge dverger og gnomer som meg :)

Låner min kamerat sin orc warrior, ENESTE jeg gjør er å ganke småkryp i redridge. Haha, verste er at mange av dem faktisk STARTER å angripe meg ,selvom dem er under level 20.

Det mest gøyale er selfølgelig å terrorisere litt, altså kjøre epicmounten in der det står mange folk og syr litt, kanskje litt blacksmith sjekker mailen. Ta dem alle, hahaha. Skal si dem skvetter (vil jeg tro).

Vaktene gir jeg så langt i, bare jeg får tatt småkrypa.

5221737[/snapback]

Høres jo veldig gøy ut :roll:

5223734[/snapback]

 

Det er jo maks care om det er respect av det eller ikke.

5224338[/snapback]

 

Regner denne linjen her til det jeg skrev om en lvl 60 flyr rundt og ganker lvl 20.

Siden du har problemer med " max care om repekt eller ikke" La meg spøre deg da hva er poenget, nytteverdien, og underholdningverdien i det dere gjør??

Finnes da ingen motstand i å drepe en som er 40 lvl under deg, og hva har de spillerne noengang gjort dere som får denne behandlingen??

Angriper dere kanskje andre spillere mens de er i kamp med mobs også?

 

Opplevde helvetes mye ganking i STV da jeg questa der, og der er det forbanna langt for å komme frem til dit du døde. Skal si det rett ut, hata å bli ganket flere ganger i timen der.

Kunne tatt alle questene mye raskere om det ikke var for forbanna gankere som bare hadde til hensikt og gjøre det surt for andre.

Jeg spiller som horde og begynte å hate ally, så på dem som drittunger alle sammen som ikke gjorde annet enn å ganke. Men oppdaget jo senere at vi hadde slike folk hos horde også.. Tar helt avstand fra spillere som holder på slik, har aldri gjort det, og kommer ikke til å gjøre det. Prøvde selv å ta hevn en gang og raida Nessingway, slakta alle der uten mål og mening. Etter det fikk jeg dårlig samvittighet, tenkte hva faen er det jeg driver med?? Herregud her kommer en som de aldri har sett før og vilt og hemnigsløst slakter dem alle ned når de står og ordner med quester.. Slike tanker fikk jeg da, og dessuten var de jeg slakta aldri de som gjorde livet mitt surt i STV, de var jo høyere lvl enn meg da de ganka meg..

Nei, jeg ser ikke poenget med ganking. Ble et langt innlegg her, men fikk fram hva jeg mener.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg lever og ånder for PVP, etter at jeg ble lvl 40 og fikk mount driiiiter jeg i XP og levling. Eneste jeg gjør er å cruise rundt i horde contested territory og denger driten av allt jeg kommer over, angriper allt bortsett fra de jeg ser har epic mounts :whistle:

 

Er fortsatt mye liv mellom SS og Tarren Mill på min server :love:

 

MEN! Jeg er med i serverns største norske guild, vi er 60 medlemmer bare 40+ og norske folk. Men ingen av de gidder noe som helst! Hver eneste helg spør jeg om noen blir med å lage/finne et raid eller bare dra ut en liten group og slakte hord. Men ingen vil være med, eneste de bryr seg om er å queste og gjøre instancer. Noe jeg syns er litt tragiskt.

 

Jeg driver for tida å leter etter et 40+ guild der hvor de faktisk vil gjøre stuff ilag og ikke bare bruke guilden som en annen form for IRC og chatte om hva de skal ha til middag! Så må si at jeg er skuffa over de norske spillerne på min server :no:

Lenke til kommentar

spiller BG-AV på grunn av gameplay og rep.. er druid, så det er ikke noe hente equipment å hente som exhalted usansett.. eller kansje den unstoppable force eller noe sånt er bra.. aner ikke, men går ikke for den uansett...

 

BG ødela for raids, men syntes det fremdeles er artigere med AV enn med et sugent raid i UC osv..

Lenke til kommentar
>' date='29/11-2005 : 13:02']

Jeg lever og ånder for PVP, etter at jeg ble lvl 40 og fikk mount driiiiter jeg i XP og levling. Eneste jeg gjør er å cruise rundt i horde contested territory og denger driten av allt jeg kommer over, angriper allt bortsett fra de jeg ser har epic mounts :whistle:

 

Regner med at du ikke vil bli lvl 60 da siden du driter i xp?

 

Men ingen vil være med, eneste de bryr seg om er å queste og gjøre instancer. Noe jeg syns er litt tragiskt.

 

Men det er jo questinga og instancer som gjør spillet interessant for noen av oss.

Pvp gjør vi heller i BG :)

 

Jeg driver for tida å leter etter et 40+ guild der hvor de faktisk vil gjøre stuff ilag og ikke bare bruke guilden som en annen form for IRC og chatte om hva de skal ha til middag! Så må si at jeg er skuffa over de norske spillerne på min server :no:

 

Start opp en guild, og lag dere en pure pvp guild da vel ?

Lenke til kommentar

WoW har jo ingen som helst skikkelig straff for å bli drept, det er jo skikkelig soft-core PvP system. Ånei jeg må løpe noen minutter til liket mitt en gang, oi og enda en gang..

 

Det er sånne som dere "klagere" som gjør det morro å drepe low-levels, hadde dere ikke blitt så sinte (noen tar det til og med personlig og truer folk utafor spillet) så hadde jo ikke gankinga vært noe morsomt. Ler meg skakk hver gang en eller annen tufs på servern min skjeller ut en eller annen på IRC, stakkars fyr :)

 

Fortsett sånn, dere er god underholdning for gankerne.

 

 

Edit: WoW ikke oW

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Hvem angriper vel ikke andre spillere som sloss mot mobs? Gjør det som oftest selv, blitt ganka tusenvis av ganger selv. Driter vel i hvem det er. + honor

 

"Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg" sier jeg bare! :p Ikke at jeg er kristen elno :(

5224558[/snapback]

 

 

Må være svært forskjellig miljøer og synspunkter på servere ser det ut til.

Kjenner ikke til noen på BL Horde siden av de jeg spiller med som spiller på den måten.

Og ja vet heller ikke om noen som angriper folk i kamp med mobs.

Faktisk så har jeg hjelpet allys med quester, og de har gjort det samme tilbake.

Et eksempel er en elitequest i winterspring. Når jeg kom dit hold en pally på med eliten, og var nær ved å dø. Jeg charga inn og tok over aggro på beistet og drepte den sammen med han.

Han takket meg og så på hva jeg gjorde. Jeg tok og drepte noen mobs i nærheten, samme gjorde han.

 

Da eliten spawna igjen pekte han på den så jeg charga den. Han hjalp meg da og drepe den på samme måte som jeg hjalp han. Vi var begge lvl 58, og fortsatte sammen en stund til en idiot av en mage kom og angrep pallyen..

 

Moralen i dette, jeg hadde aldri fått tatt den questen uten hans hjelp, samme med han. Hadde jeg angrepet han så ville tiden gått med masse cr på oss begge to uten at noe annet hadde skjedd en noen usle hk poeng på lista.

Questen ga masse xp og veien til lvl 60 var kortere.

Klart, jeg kunne brukt tid og lett etter en horde til å hjelpe til, men det var ingen grunn til det.

 

Med å spille på denne måten har jeg fått et rykte, og rykter sprer seg. Jeg blir sett på av allys som en som ikke angriper og skader andre annet en i BG. Det gjorde at jeg etterhvert også fikk være mere i fred.

Lenke til kommentar
Start opp en guild, og lag dere en pure pvp guild da vel ?

Jeg gjorde det før jeg joina min nåværende guild men var ikke nokk innteresserte. Men jeg var jo bare lvl 30 på den tida... Men det fins nokk av guilder på servern så jeg får bare prøve meg frem, men det er synd at min nåværende guild er så slapp da den har stort potensiale siden alle er 40+ norske og aktive... Men de spiller WoW som om det var Morrowind!

Lenke til kommentar
Ja, er det det? Etter min mening har Blizzard ødelagt alt som heter pvp takket være instanced battlegrounds og honor system. All pvp med unntak av et få lowbie gankere foregår i AB, WSG eller AV nå.

 

I gamle dager, for de som husker tiden før Alterac Valley, drev vi faktisk på med pvp bare for morro skyld. Ikke for å farme rep og honor for noen imba våpen. Jeg synes forsåvidt at det med ranks og reward er en bra måte for å skaffe seg gear på, for de som ikke liker å raide. Men måten honor system er blitt laget er jo helt elendig.

 

Greit nok, Instanced pvp suger bigtime, og honor system belønner bare folk som kan spille 24\7 . Men hva viss du faktisk vil inn i feks AV. Jo, lykke til. Server cap og ubalansert horde\alliance ratio gjør dette umulig. Siste gang jeg prøvde AV: average waittime 4 mins, time in que 2 hours and 46 mins. Da ga jeg opp.

 

Jeg joina en server som stod som pvp server. Men det er ingen forskjell fra en pve server. GG Blizzard. WoW har blitt til Everquest.

5220215[/snapback]

 

 

 

BG ble laget pga spillet for mange ble ødelagt av idioter som corpse campa folk i lange tider. Etter flere klager ble BG lagd, og det fjernet jo noe av gankerne som ødela for mange særiøse spillere som ønsket å bygge karakteren sin og queste i mer eller mindre fred. Har sett at det er flere servere hvor det er problemer med å få til kamper pga mye køer, og for eks. 70% horde 30% allys. Har heldigvis ikke dette problemet på BL der går det rimelig greit.

 

5223759[/snapback]

 

PVP SERVER! Han blir pent nødt til akseptere det... eller join carebear servere.

Lenke til kommentar
Wow er kult hvis du har en Legionairre + level 60 og ganker stygge dverger og gnomer som meg :)

Låner min kamerat sin orc warrior, ENESTE jeg gjør er å ganke småkryp i redridge. Haha, verste er at mange av dem faktisk STARTER å angripe meg ,selvom dem er under level 20.

Det mest gøyale er selfølgelig å terrorisere litt, altså kjøre epicmounten in der det står mange folk og syr litt, kanskje litt blacksmith sjekker mailen. Ta dem alle, hahaha. Skal si dem skvetter (vil jeg tro).

Vaktene gir jeg så langt i, bare jeg får tatt småkrypa.

5221737[/snapback]

Høres jo veldig gøy ut :roll:

5223734[/snapback]

 

Det er jo maks care om det er respect av det eller ikke.

5224338[/snapback]

 

Regner denne linjen her til det jeg skrev om en lvl 60 flyr rundt og ganker lvl 20.

Siden du har problemer med " max care om repekt eller ikke" La meg spøre deg da hva er poenget, nytteverdien, og underholdningverdien i det dere gjør??

Finnes da ingen motstand i å drepe en som er 40 lvl under deg, og hva har de spillerne noengang gjort dere som får denne behandlingen??

Angriper dere kanskje andre spillere mens de er i kamp med mobs også?

 

Opplevde helvetes mye ganking i STV da jeg questa der, og der er det forbanna langt for å komme frem til dit du døde. Skal si det rett ut, hata å bli ganket flere ganger i timen der.

Kunne tatt alle questene mye raskere om det ikke var for forbanna gankere som bare hadde til hensikt og gjøre det surt for andre.

Jeg spiller som horde og begynte å hate ally, så på dem som drittunger alle sammen som ikke gjorde annet enn å ganke. Men oppdaget jo senere at vi hadde slike folk hos horde også.. Tar helt avstand fra spillere som holder på slik, har aldri gjort det, og kommer ikke til å gjøre det. Prøvde selv å ta hevn en gang og raida Nessingway, slakta alle der uten mål og mening. Etter det fikk jeg dårlig samvittighet, tenkte hva faen er det jeg driver med?? Herregud her kommer en som de aldri har sett før og vilt og hemnigsløst slakter dem alle ned når de står og ordner med quester.. Slike tanker fikk jeg da, og dessuten var de jeg slakta aldri de som gjorde livet mitt surt i STV, de var jo høyere lvl enn meg da de ganka meg..

Nei, jeg ser ikke poenget med ganking. Ble et langt innlegg her, men fikk fram hva jeg mener.

5224505[/snapback]

 

Gnomer og dverger går rett ned uansett level, mennesker og night elf kan det variere med. Er det en Hunter derimot, lar jeg dem tro dem slipper unna. Hjelper dem med et par beasts og når dem begynner å klappe eller le er det vel ikke mer en 3 slag som skal til maks.

Ofte tar jeg petten først...

Sorry for å si det, men jeg liker det faktisk. Jeg digger den følelsen, om jeg er feig eller ikke er også en stor care. Fordi jeg vet jeg er maks feig når jeg gjør det, men uansett. Det er et dataspill, hvem er ikke feige der ? :)

Og nei, jeg sier ikke nicket mitt. Dere får se rundt i Darkshire/Strangethorn Vale/Lakeshire om det er en level 60 orc warrior som holder på å ganke der.... da kan dere fint sende meg en pm på forumet her..

Endret av jhj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...