deleder Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ok, får vel gjøre det. Snodig at de ikke gjorde som sist. Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ser ut som linja mi skal opp fra 4400/640 til 6000/640 til 498,- da. Rart det ikke ligger noen melding om det, men dette er jo de nye prisene som ligger på nettet. Litt skuffet nå for jeg trodde de kom til å justere hastighetene opp på den linjen i tillegg til 50 lappen billigere. Tror jeg bestiller ADSL2 fra nextgentel istedet så slipper jeg å sitte å lure på når de skal oppgradere meg. Er bare litt nervøs for å bli kunde hos ngt Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg sendte nettopp en mail til de. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får den nye linja. I mailen spurte jeg også om det var mulig å få vite når jeg skulle ha den nye linja klar. Skal se hvor lang tid dette tar da. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Får vel se å sende en jeg og. Håper at det ikke tar så lang tid. For et par uker testet de linja, da klarte den ca 6,1 mbit/s Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Synes det kanskje var litt kjip oppgradering også jeg... De legger seg jo nesten helt på linje med NGT, bortsett fra at NGT tilbyr 100 høyere i up... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Skuffende at de ikke senker prisene på ADSL2+ samtidig! Hadde forventet at de ble redusert tilsvarende. Nå koster 6Mbit 499.- mens 10Mbit koster 599.- Ikke verd en oppgradering etter min mening. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 [OT] la7dfa, ang. signaturen din... Er ikke originalforkortelsen PEBKAC error? Problem exists between keyboard and chair Jeg har bildet som det stammer fra [/OT] Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 men.. hvor står det egentlig at man får andre/nye hastigheter/priser? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vil de som har/hadde Catch fra før av også bli oppgradert?! Ettersom de skal over til BlueCom. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Her er mailen jeg sendte til dem : ************************************************************************ Hei dere! Jeg snakket med salgsavdelingen deres på telefon, etter jeg hadde vært på hjemmesiden til Bluecom og sett at prisene har forandret seg. Jeg ble herfra bedt om å sende mail til dere angående saken. Jeg har i dag Bluecom ADSL Privat 4400/640 og betaler 499,- pr. mnd. for dette. Etter den nye prislisten hos dere ser jeg at jeg bare skal betale 449,- pr. mnd. Ifølge han jeg snakket med på telefon var det ingen automatikk i dette og jeg var nødt til å sende mail på denne adressen for å få denne prisreduksjonen. Vennligst gi meg tilbakemelding =) ************************************************************************ Er fortsatt ikke sikker på om de øker hastigheten eller senker prisen, men skal poste svaret fra dem her inne så snart jeg har fått det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vi skal egentlig ha 2048/384 elns til 399,- men ser jo nå at det står 3200/640 for 399,- på nettet. Hadde ikke gjort meg noenting å bli oppgradert enda mer enn det allerede har blitt.. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 [OT]la7dfa, ang. signaturen din... Er ikke originalforkortelsen PEBKAC error? Problem exists between keyboard and chair Jeg har bildet som det stammer fra [/OT] 5231561[/snapback] Jeg har stjålet det fra en tyv som ikke kunne oversette Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er det noen som har ADSL2+ fra Bluecom? Hvilke hastigheter måler dere? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er fortsatt ikke sikker på om de øker hastigheten eller senker prisen, men skal poste svaret fra dem her inne så snart jeg har fått det 5231743[/snapback] Jeg har lest her, og ringt og snakket med dem selv. Sånn jeg forsto det så kan man velge selv. Jeg fikk beskjed om å sende mail til [email protected] og si hva jeg ville ha. Så om man vil ha samme hastighet men betale mindre så sier man ifra om det, eller hvis man vil ha raskere nettlinje for samme pris som man betaler nå så sier man det. I og med at de ikke gjør noe uten at du selv sier ifra så bestemmer du selv hva du vil ha. Det er jo det samme som om du skulle ha forandret hastighet på internettlinja di hvilken som helst annen gang, det er du som bestemmer. De kan jo ikke tvinge deg til å ha en linje du ikke har lyst på. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er det noen som har ADSL2+ fra Bluecom? Hvilke hastigheter måler dere? 5231941[/snapback] Jeg har 10000/1000 ..og måler ca 9850/880, eller rundt der på DinSide's Surfometer.. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er det noen som har ADSL2+ fra Bluecom? Hvilke hastigheter måler dere? 5231941[/snapback] Jeg har 10000/1000 ..og måler ca 9850/880, eller rundt der på DinSide's Surfometer.. 5231976[/snapback] OK; takker for info. Lurte vel mest på om det var brutto eller netto uthastighet de oppgir. Trodde ADSL2+ kunne levere mere pulver ut (1200kbs?), men 880 er jo bedre enn de 545kbs jeg har pr dato... Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hva skjer med oss som ble oppgradert fra 1024/384 til 2200/512? Er det noen videre økning i siktet? Endret 30. november 2005 av HetrTiXc Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Trodde ADSL2+ kunne levere mere pulver ut (1200kbs?), men 880 er jo bedre enn de 545kbs jeg har pr dato... 5232139[/snapback] Nei, ADSL2+ er ikke så mye og skryte av i så måte. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er fortsatt ikke sikker på om de øker hastigheten eller senker prisen, men skal poste svaret fra dem her inne så snart jeg har fått det 5231743[/snapback] Jeg har lest her, og ringt og snakket med dem selv. Sånn jeg forsto det så kan man velge selv. Jeg fikk beskjed om å sende mail til [email protected] og si hva jeg ville ha. Så om man vil ha samme hastighet men betale mindre så sier man ifra om det, eller hvis man vil ha raskere nettlinje for samme pris som man betaler nå så sier man det. I og med at de ikke gjør noe uten at du selv sier ifra så bestemmer du selv hva du vil ha. Det er jo det samme som om du skulle ha forandret hastighet på internettlinja di hvilken som helst annen gang, det er du som bestemmer. De kan jo ikke tvinge deg til å ha en linje du ikke har lyst på. 5231959[/snapback] Jepp, fant ut dette jeg også etter hvert, men jeg mener Bluecom kunne sendt oss en informerende mail om dette slik at de som ikke vet om det, kunne få sjansen til å velge de også. Enig? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Orket ikke lese alle postene så jeg vet ikke om noen har spurt før. Men hva med oss som binte abo. hos catch og ble ufrivelig flyttet til bluecom? Begynner og angre at jeg binte meg på catch, kommer vel til å sitte med 1500/448 for ekstremt masse penger i enda 6 måneder til (470,-) Det er lite for penga det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå