kimman Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei, jeg har kjørt MS antispyware og nå finner den ingen "feil". Jeg har kjørt hijackthis og fixa dem som er "feil" Jeg har popupblokkering på Likevel dukker disse reklamene opp, med egen vindu form og ellers vanlige vinduer som reklamer om alt mulig. Får ikke fjernet disse.. Forslag om hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Du slo selvsagt av systemgjenoppretting når du scannet med MS antispyware? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jepp det gjorde jeg Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Testa Spybot og Adaware? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jepp har gjort det med Spyware Blaster og Ad-aware også.. Lenke til kommentar
toregro Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 formater og gå over til firefox, har ikke hatt plagsomme popups på ca 6mnd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå