jke Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har hørt litt på det nå..likte det ikke så veldig godt. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har ikke hørt plata, men om de fortsetter å kjøre samme linja som på de siste albumene så hopper jeg glatt over dette. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hmm, er usikker på om eg har høyrt noke av det nye men dei har ein del gode songer Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 tittellåta synes jeg er bra, men resten av albumet var skikkelig skuffende for min del Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Måtte bare høre på albumet noen ganger så ble det ganske bra likevel Endret 6. desember 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Knallbra! Mye gitar, tungt og herlig produksjon. Folk som klager på lite melodi i de siste in flames albumene bør sjekke dette ut. Her er det mer som i gamle dager. Det er faktisk kvinnevokal på ei låt også. Fungerer glimrende. Endret 28. november 2005 av qweac Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg ble positivt overasket . Knall. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Visst den er i samme gate som Clayman og Colony skal ikke jeg klage! De to siste platene har vert svake. RtR går an, mens StYE er elendig, kun en eller to sanger som holder koken på den. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Endelig er In Flames ute med nytt album. Sitter og hører på det nå og begynnelsen er slett ikke så verst! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Syns det var veldig anderledes, men med samme sound. Går visst for en annen type vokal og. Likte spesielt: Reflect The Storm Vacuum Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) synes det var bra jeg, kommer nok til og høre mye på dette framover.. "Crawl Through Knives" var jo knall ja, det var ganske annerledes enn fra jeg hadde trodd egentli Endret 5. desember 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
VB Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Visst den er i samme gate som Clayman og Colony skal ikke jeg klage! De to siste platene har vert svake. RtR går an, mens StYE er elendig, kun en eller to sanger som holder koken på den. 5223822[/snapback] Jo du finner sammenligninger med Clayman og Colony på denne plata. Nye plata er VELDIG (med store bokstaver) bra i min mening. Likte ikke STYE noe serlig, men her går gruppa i riktig retning. Det er slutt på wannabe Korn og litt mer tilbake til gamle trakter, men med det beste av det nye (som ikke var stort) med på kjøpet. En god gjennomført sound på hele plata og litt artig med et innslag fra Lisa Miskovsky i Dead End. Jeg skal selvfølgelig kjøpe denne cden når den kommer i februar, noe som jeg forøvrig har gjort med alt In Flames har gitt ut Metal-archives.com sier dette: Is this anything like Reroute to Remains: NO Is this anything like Soundtrack to your Escape: Not really Is this anything like the ballsy In Flames we came to love and like? Well, not really either, but we're getting there. Endret 6. desember 2005 av VB Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Regner med at In Flames er utviklet seg som de alltid har gjort... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har prøvd å like plata men de har fremdeles den elektroniske lyden som de startet med i Reroute to Remain... Det er også noe muffens med vokalen på mange av sangene fra de siste platene som jeg ikke liker, og den fortsetter her. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ja VB, VELDIG bra plate men hvilken utgivelse har in flames hatt som er wannabe korn?? hm.. uansett, ser flere som ikke liker STYE no særlig, i mine ører er det albumet knall bra.. Lenke til kommentar
VB Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ja VB, VELDIG bra plate men hvilken utgivelse har in flames hatt som er wannabe korn?? hm.. uansett, ser flere som ikke liker STYE no særlig, i mine ører er det albumet knall bra.. 5262964[/snapback] Flere sanger på STYE i mine ører Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Take this Life var højdaren på cd'en, selv om det var bortimot bare bra på den Men, Take this Life var ekstremt rå! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Har hørt litt på den, og så langt har jeg absolutt ikke likt det jeg har hørt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Dette kan bli bra ja (har ikke hørt noe), men visst det er litt blanding av gammelt og nytt er det flott. STYE er det beste albumet til In Flames etter min mening, med Lunar Strain, Jester Race/Black-ash og Colony på delte andreplasser. RtR like jeg aldri, selv om det har 2-3 gode sanger. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Dette ble som forventet: Konge! In flames kjører kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå