Nuttza Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hei har akkurat kjøpt meg en wd harrdisk.Har formatert den og instalert win 2k. Men den er mere ustabil en en kamel på vintern. vis jeg går på task manager i windows så ser på den performance tingen med den grafen spretter den opp og ned som en jojo. HVA KAN VÆRE PROBLEMET Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hva mener du med ustabil, Har og 3 ibm og 1 wd disk og den grafen som du snakker om, Er helt lik på min pc. Er ikke sikker det er noe galt. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Tror heller det ligger i w2k og ikke disken. Stopp alle unødvendige services, mange av de får cpu opp i rykk og napp. Spesiellt Indexing Service og Automatic Updates. Har du andre ting innstallert som gjør dette? Lenke til kommentar
Nuttza Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Ved nærmer titting på task managern. så ser jeg at det er system idle proses som driver å drar å napper i cpu usage dingsen Hva kan dette være vet du det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Nuttza Slapp av, Det er helt normalt. System idle proses er det som styrer pc'en din. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Eller for å si det på en annen måte, Idle Process er så mye ledig kapasitet på CPU. Sorter prosessene etter CPU, så ser du med en gang hva som belaster CPU :wink: Lenke til kommentar
Nuttza Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Jeg tror det er winkycu.exe som gjør alle disse innvirkningene. HVa er det for et programm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå