SAMU3L Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Heisann. Lurer på hvilken som er best av disse 2? Jeg har Creative Live! 5.1Digital lydkort. Jeg vil ha digital lyd, med DTS,Dolby Digital... alså kan ikke så mye med lyd, men jeg vil ha skikkeli sorround lyd med stereo fremme og bak. Leste at lydkortett mitt kunne dekode Dolby Digital osv av seg selv, funker dette bra?? Håper på svar! [Hooked] Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei,skal du ha skikkelig kvalitet på lyden så tror jeg nok at MegaWorksen ligger et par hakk over 5700. (uten at jeg har hørt 5700) Det positive med 5700 er at du får med en dekoder som kan være kjekt hvis du vil ha skikkelig surround til alt. MegaWorksen har 5.1 surround Dolby og alt det der den også. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Ikke kjøp Creative. De har spinkel lyd. Se heller på Altec lansing settene. Lenke til kommentar
SAMU3L Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 OK Kan noen kommer med litt bedre argumenter ? Ikke bare si at de har spinkel lyd, og du tror det er bedre med det og det. Må være sikker, er jo trossalt 3500kr ca. Håper noen flere kan hjelpe ! [Hooked] Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Av disse to settene burde du gå for MEGAWORKS det er ganske kraftigt og har alt det suronddillet. Men bare søk på dem på http://www.google.com så finner du tester på dem på 3sekund. Lenke til kommentar
SAMU3L Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 OK Takk for hjelpen Jeg har bestemt meg for megaworks! Hvor finner jeg en prisguide for anlegg? Noen som vet hvor de selger det billigest? Lenke til kommentar
normal Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har noen formeninger om hvorvidt megaworks er nok til å gi lyd til en stue/rom på ca 15kvm? kobles til tv og bruke som hjemmekino? kraftig nok? blir bare så suspekt når jeg ser de små satelittene Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: normal skrev (2002-09-01 13:03):blir bare så suspekt når jeg ser de små satelittene Du trenger ikke være redd for de små satelittene, De spiller høyt nok til at du får ødelagt ørene dine om du ikke er forsiktig. Lenke til kommentar
normal Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 jada, det gjør det sikkert. men har det ikke med dybde i lyden å gjøre? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: normal skrev (2002-09-01 13:35):jada, det gjør det sikkert. men har det ikke med dybde i lyden å gjøre? Er ikke helt med hva du mener med "dybde i lyden". Du må huske at det ikke er hifi det er snakk om her, Men eg syns lyden er grei nok i de små sattelittene. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Vil mene og påstå at di har ganske god dybde. Dybden skaper jo subben? Og den er som sagt ikke dårlig. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Logitech kommer med et nytt 5.1 sett Z-680,har selv Logitech Z-560 sier bare knall lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå