zoneman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 as of 8:51 i dag var pakka mi fra gamezone på OMLASTINGSTERMINAL i oslo, nå skal den bare opp hitt til stovner poskontor så har jeg den. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 HÆ? Gamezone på nett eller i butikk? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har forhåndsbestillt på nettet, fikk mailen i går om at de har sendt pakka. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har også forhåndsbestilt men de var skikkelig nøye på at pakka ikke skulle bli sendt før idag (Enda ikke sendt men den skulle rekke terminalen i krs sand) Bra for deg, kjipt for meg Dessuten, posten bruker vel 3 dager på de 3mila fra Oslo til Drøbak og. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Dobbel o postie Endret 1. desember 2005 av Kannath Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 MPX fortalte meg at de ikke fikk lov av Microsoft å sende ut før i dag, men de pakket og klargjorde den 29. Så de som har fått fra spiderman er heldige, spiderman kan ikke ha fulgt retningslinjene til MS Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vel da var det bekreftet, pakken ble innlevert kl.16.01 på Stokke, men aldri i verden om pakken annkomer til Stavanger imorgen i tide. Shaise. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Bestilte på komplett.no. I september 5235693[/snapback] jeg har også Bestilte Xbox 360 - Konsoll med tilbehør, 20GB Harddisk, headset hos komplett.no i september og jeg få hente pakke imorgen... Endret 1. desember 2005 av Spion Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 "Informasjon om sendingen er registrert, men sendingen er ikke innlevert til Posten" Fikk beskjed om at den skulle bli sent så den kom med toget til Oslo idag. Står som sendt på gamezone Kanskje de bare har hatt en glipp? :/ Hvis ikke får nok ikke jeg den før Mandag!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ah konge ser ut til at pakken har nådd Stavanger Omlastingsterminal. Kan jeg hente pakken der tror dere? Bare printe ut kollinummer og greier pga pakken er ikke å forvente sikkert før kl 16.00 i kveld på det nærmeste postkonoret der jeg bor (ca 1 km fra huset) og det selv om jeg bor ca 7 km fra Stavanger. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 De pleier å være kjipe på å få hentet på en omlastningsterminal. Det gikk ikke i bergen hvertfall. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Min ankom omlastingsentralen i Bergen kl 0800 i morges, så regner med den kommer til meg i kveld siden jeg har Hjem-på-kvelden levering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå