Gå til innhold

nettbutikker begynner sende ut xbox 360 allerede?

kewell79

Anbefalte innlegg

Ja, det er noe alvorlig gale med posten norge for tiden.

Jeg bestiller jevnlig dvd-er, cd-er og bøker fra nettbutikker.

I de siste 2 ukene har leveringstiden vær skikkelig drøy.

Det som normalt har tatt 2-5 dager har nå tatt 10-14 dager.

Kjører jeg pakkespor ser jeg at forsinkelsen kommer etter at pakken er kommet til Norge.

Ligge gjerne en dag eller to ekstra på omlastingssentraler i tillegg til at den flytter seg tregere fra hub til hub og kontor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde fult godt med hvis jeg hadde vært så heldig å fått min tilsendt allerede. :p Men det kan ta lang tid! Solgte nettopp PSP'n min, posten det tidlig på dagen for 5 dager siden og den har bare kommet ned til omlastningsterminalen i byen!! (4 km) Så det kan ta lang tid. :p

5226578[/snapback]

Har selv solgt PSPen min for å få råd til Xbox 360 :p er litt surt, var en fin liten gadget det, men brukte den bare mindre og mindre så er ikke et så stort tap, håper og tror jeg vil kose meg enda mer med Xbox 360.

En liten ting, dere som har fått xbox 360 tilsendt nå, dere får si ifra når dere har den foran dere da, har litt tro på at dere kansje får xboxen deres en dag før oss?

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke hvilke spill jeg ville ha når jeg bestilte, så bestemte meg for å kjøpe i butikk. Regner med de ikke blir utsolgt på spill før skolen er over. Har både elkjøp og expert så. Begge ganske digre.

Gleder meg til den er sendt =d Men forventningene og dagene før det skjer pleier å være minst like bra som når du har boksen i hus, så jeg omfavner dette forventningens øyeblikk :love:

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestillt fra Spiderman.no. Gjorde det allerede i Oktober, så jeg er nok på første utsendelse. Sendte de en mail for å spørre når de sender ut varene, men har ikke fått svar. Vet noen av dere noe?

Mvh,

Simen

5229887[/snapback]

Lurer på dette selv. Sendte de en mail for et par dager siden om dette, og da var svaret at "selv ikke Microsoft vet..."

Men nå som komplett og mpx sender ut, så bør vel spiderman få ut fingeren også.

Lenke til kommentar
Ja, det er noe alvorlig gale med posten norge for tiden.

Jeg bestiller jevnlig dvd-er, cd-er og bøker fra nettbutikker.

I de siste 2 ukene har leveringstiden vær skikkelig drøy.

Det som normalt har tatt 2-5 dager har nå tatt 10-14 dager.

Kjører jeg pakkespor ser jeg at forsinkelsen kommer etter at pakken er kommet til Norge.

Ligge gjerne en dag eller to ekstra på omlastingssentraler i tillegg til at den flytter seg tregere fra hub til hub og kontor.

5227910[/snapback]

Det kalles "nå nærmer det seg jul".

Lenke til kommentar
Vet noen her når spiderman begynte å ta forhåndsbestillinger på nett? Oktober?

5230776[/snapback]

Rimelig sikker på at det var tidlig oktober.

5230834[/snapback]

ja, de tar forhåndbestillinger på nett. de kjører det gjennom netaxept. men både første og andre sending er utsolgt så..

Lenke til kommentar
Status er nå levert =D Denne pakken skal spores! *spore*

5232213[/snapback]

Hvordan går sporingen? Min har ikke beveget seg særlig langt siden igår...står som levert, men den er ikke registrert på noe postkontor enda. Blir nok levering tidligst i morgen kveld engang(hjem-på-kvelden pakke)...

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...