knaill Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei Er møkklei av dårlige vilkår i min nåværende bank (sparebank1) og vil gjerne bytte. Hvilken bank passer for meg? Jeg er student med tilhørende dårlig råd og lånekassa som eneste inntekt unntatt sommerjobb. Lave gebyrer og grei sørvis er viktigere enn renter. Har hørt at både Nordea og SkandiaBanken har gode studentpakker. Noen som har erfaringer de vil dele? Takk! Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har skandiabanken. Meget fornøyd med å slippe gebyrer på kort osv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) har ikke brukt noen av de bankene du nevner, men har også hørt de skal være bra.... selv tok jeg ibruk Sparebanken Pluss da jeg studerte. Går du på HiA els vil jeg absolutt anbefale denne banken.... edit: trykkleif Endret 28. november 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Skandiabanken selv. Fullstending gratis. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Storebrand her. Også fullstendig gratis. Storebrand Bank har - i likhet med Skandiabanken - ingen filialer man kan gå til for personlig kontakt over skranken, men alt sånt ordner man vel på internett allikevel. Og ved eventuelle spørsmål blir man tatt godt imot med sine henvendelser på forsikringskontoret. I alle fall her i Trondheim. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 bank2 bruker jeg Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Bruker Skandiabanken og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Ta i betrakning at et bankkort i Skandiabanken krever 15.000 kr på konto den dagen du bestiller, eller så må du vise til en årlig inntekt som langt overstiger frigrensen for en student med studielån. Husker ikke beløpet, med det er godt over 110.000 kr. Men det er vel bare å bestille nettbank det, og bestille kort 16 januar, da står det vel 16.000 kr på konto... Endret 28. november 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå