Alekssander2 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg må kjøpe ny PC, men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe fra. Har vært innom både komplett og mamoz, og lekt med pc-byggere og det finnes sikkert fler. Det jeg trenger er en maskin til ca 9000,- uten skjerm, mus, tastatur. Maskinen må være feilfri, siden jeg skal bruke den til studier. Så hvor skal jeg handle? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 http://www.databutikken.com/no/default.php Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 PSdata har bra tilbod, ellers kan Pcutstyr.no også anbefalast i tillegg til dei som allereie er nemd. Ole Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hei, jeg har vært igjennom en del online shops i det siste selv for å finne en ny pc. Og jeg vil si at etter mitt syn gir pcutstyr.no deg mest valgmuligheter og mest smell for pengene akkurat nå. Lenke til kommentar
Alekssander2 Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Takker for alle tips. Vell, jeg valgte til slutt en pc fra Pc byggern på Mamoz, så nå får vi se hva som skjer :wink: Lenke til kommentar
Alekssander2 Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Venter fremdeles i spenning. Synes att det begynner å ta en del tid nå? Lenke til kommentar
enter Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Maskinen må være feilfri, siden jeg skal bruke den til studier. Så hvor skal jeg handle? Hva mener du? Jeg kan ikke forstå dette utsagnet ditt, - hva mener du egentlig? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg bruker selv mange forskjellige butikker, men favorittene må være Databutikken, Psdata og Microplex. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 PSdata.no - best, betalte for min dumhet. Komplett.no - også bra, aldri problemer med deler derfra, kundeservice svarer på 5 min. Databutikken - ELENDIG! Måtte hjem og finne kontonr selv osv. En annen kamerat har måttet vente en måned på deler osv! Aldri kjøp derfra! Ikke noe tlf nr heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå