Gå til innhold

Klarer ikke å installere BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, hele mappa heter "InstallShield Installation Information".

Endre denne til "InstallShield Installation Information old" f.eks

 

-> Kjør installasjon av BF2

 

En ny mappe som heter "InstallShield Installation Information" vil da bli opprettet. Når istallasjonen av bf2 er ferdig kopierer du deretter alt innholdet i "InstallShield Installation Information Old" inn i den nye "InstallShield Installation Information". Får du spørsmål om å overskrive en mappe som allerede finnes inne i "InstallShield Installation Information" mappa sier du nei. Dette er da sannsynligvis forrige installasjon av BF2.

 

Det er ikke sikkert dette fungerer for problemet ditt, men hjalp for meg når jeg ikke fikk installert nyeste patch...

 

Da kom det av at jeg hadde avinstallert 1942 - noe som også fjernet noen viktige filer for bf2...

Endret av Øl_Mariachi
Lenke til kommentar
Her i huset vil verken uninstallen eller installen gå lenger enn til å laste installshield, deretter blinker det svart i kantene av skjermen, og alle spor av installasjon er borte  :hrm:

5238040[/snapback]

 

Slik var det for meg og før jeg renama "InstallShield Installation Information" mappa og installerte på nytt. (Se over)

Lenke til kommentar
Nei, hele mappa heter "InstallShield Installation Information".

Endre denne til "InstallShield Installation Information old" f.eks

 

-> Kjør installasjon av BF2

 

En ny mappe som heter "InstallShield Installation Information" vil da bli opprettet. Når istallasjonen av bf2 er ferdig kopierer du deretter alt innholdet i "InstallShield Installation Information Old" inn i den nye "InstallShield Installation Information". Får du spørsmål om å overskrive en mappe som allerede finnes inne i "InstallShield Installation Information" mappa sier du nei. Dette er da sannsynligvis forrige installasjon av BF2.

 

Det er ikke sikkert dette fungerer for problemet ditt, men hjalp for meg når jeg ikke fikk installert nyeste patch...

 

Da kom det av at jeg hadde avinstallert 1942 - noe som også fjernet noen viktige filer for bf2...

5237297[/snapback]

 

 

Virker ikke dette heller.

Får samme feil.

Lure på om jeg skal forberede meg på en format i helgen ? :hmm:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...