Gå til innhold

Hvor bra er dagens telefoner?

ATWindsor

Anbefalte innlegg

Jeg har en gasnke gammel telefon (En nokia 3210), og har vurdert å skaffe meg en ny. Og i det siste virker det jo som mobiltelefoner har fått noen nyttige funksjoner igjen.

Jeg er ikke så veldig interessert i kamera og den slags fiks-faks men mer "datamaskinliknende" funksjoner. Er det mange forskjellige OS på nye mobiler, er det lett å installere programmer til de? Kan man feks koble et lite bluetooth-tastatur til en mobil? Kan man få datamaskinen til å sende en liste over mp3ene dine til mobilen, slik at den kan brukes som en kraftig fjernkontroll? Er det lett å bruke moblien til mail, msn o.l?

Leter egentlig ikke etter noen spesifike modeller, bare lurer litt på hvor langt utvilklingen har kommet. (har ikke fulgt så mye med de siste 5 årene). Og om dette er tiden å skaffe seg en telefon, eller om jeg bør vente en stund til.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en gasnke gammel telefon (En nokia 3210), og har vurdert å skaffe meg en ny. Og i det siste virker det jo som mobiltelefoner har fått noen nyttige funksjoner igjen.

Oi! :dontgetit::p

Er det mange forskjellige OS på nye mobiler, er det lett å installere programmer til de? Kan man feks koble et lite bluetooth-tastatur til en mobil? Kan man få datamaskinen til å sende en liste over mp3ene dine til mobilen, slik at den kan brukes som en kraftig fjernkontroll? Er det lett å bruke moblien til mail, msn o.l?

Jeg tillater meg å svare; "JA!" på alle de spørsmålene.

Det med mp3-liste og bruke mobilen som fjernkontroll er jeg selv bruker av og storfornøyd. Sitte i godstolen og styre musikk og film på pc'n.

Hvis du er ute etter mobil som kan gjøre følgende, i tillegg til mail, msn og andre applikasjoner er jo S60-serien til Nokia og P9xx-serien til SE å anbefale.

Lenke til kommentar

Du kan jo se på Qtek eller I-Mate SP5.

De har Windows Mobile, så der kan du boltre deg i forskjellige nytteprogrammer.

I tillegg er det series 60 som gjelder er du ute etter mobil med "datamaskinegenskaper".

Oppgrader nå i hvert fall den 3210'en. Du vil få kjempeglede av en ny, selv om du ikke kjøper den råeste.

:D

Endret av nesjon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...