ATWindsor Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har en gasnke gammel telefon (En nokia 3210), og har vurdert å skaffe meg en ny. Og i det siste virker det jo som mobiltelefoner har fått noen nyttige funksjoner igjen. Jeg er ikke så veldig interessert i kamera og den slags fiks-faks men mer "datamaskinliknende" funksjoner. Er det mange forskjellige OS på nye mobiler, er det lett å installere programmer til de? Kan man feks koble et lite bluetooth-tastatur til en mobil? Kan man få datamaskinen til å sende en liste over mp3ene dine til mobilen, slik at den kan brukes som en kraftig fjernkontroll? Er det lett å bruke moblien til mail, msn o.l? Leter egentlig ikke etter noen spesifike modeller, bare lurer litt på hvor langt utvilklingen har kommet. (har ikke fulgt så mye med de siste 5 årene). Og om dette er tiden å skaffe seg en telefon, eller om jeg bør vente en stund til. AtW Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har en gasnke gammel telefon (En nokia 3210), og har vurdert å skaffe meg en ny. Og i det siste virker det jo som mobiltelefoner har fått noen nyttige funksjoner igjen. Oi! Er det mange forskjellige OS på nye mobiler, er det lett å installere programmer til de? Kan man feks koble et lite bluetooth-tastatur til en mobil? Kan man få datamaskinen til å sende en liste over mp3ene dine til mobilen, slik at den kan brukes som en kraftig fjernkontroll? Er det lett å bruke moblien til mail, msn o.l? Jeg tillater meg å svare; "JA!" på alle de spørsmålene. Det med mp3-liste og bruke mobilen som fjernkontroll er jeg selv bruker av og storfornøyd. Sitte i godstolen og styre musikk og film på pc'n. Hvis du er ute etter mobil som kan gjøre følgende, i tillegg til mail, msn og andre applikasjoner er jo S60-serien til Nokia og P9xx-serien til SE å anbefale. Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Du kan jo se på Qtek eller I-Mate SP5. De har Windows Mobile, så der kan du boltre deg i forskjellige nytteprogrammer. I tillegg er det series 60 som gjelder er du ute etter mobil med "datamaskinegenskaper". Oppgrader nå i hvert fall den 3210'en. Du vil få kjempeglede av en ny, selv om du ikke kjøper den råeste. Endret 2. desember 2005 av nesjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå