Simkin Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 http://www.onsdagspils.com/modules.php?nam...article&sid=156 bare les de spørsmålene der.. han der bør legges inn snarest.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er jo rimelig ironisk/sarkastisk det han skriver. Siden heter OnsdagsPils, tenk litt på navnet. Det er bullshit, men morsom bullshit. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 å herregud, det må være kødd, ellers er det noen som bør legges inn så fort de får huka han inn.. At det er synd at jenter har den "once a month", er jo bare helt på tryne og at de må ofre noe greier for å rette på det.. Nei nei, religion er ikke helt rett.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) burde sett att det sto onsdagspils, så da er det sikkert kødd Endret 28. november 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Kven av dei? Likte brevet til Even Endresen, kvifor skal nokre budskap lukast ut mens andre fullbyrdast til det ytterste? Edit: Du trudde vel ikkje at vedkommande meinte det seriøst? Heile teksten var skreven på ein ironisk måte og at det står på "OnsdagsPils" gjer vel det heile ikkje meir seriøst? Endret 28. november 2005 av zeph Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Dessuten påpeker han jo bare utrolig morsomme "flaws" med bibern da. Viser egentlig litt hva kristne tror på sier nå jeg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 For noen år siden kjøpte jeg en hebraisk slave, som har tjent meg godt. Men nå må jeg snart frigi ham, for som det klart står skrevet i 2.Mos 21,2 skal en slave frigis i det syvende året. Markedet for hebraiske slaver er ganske dødt for dagen, så jeg lurer på om jeg kan kjøpe en ny slave fra et annet folkeslag. En svenske kanskje? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå