ilpostino Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Dette lyder kanskje teit, men sikringen går når jeg skal koble på en IKEA taklampe jeg har anskaffet. På lampen er det en sukkerbit med en slags klemmeanordning for å holde fast ledningene. (på den ene delen står det L mens det står N på den andre). Uansett hvilken kombinasjon jeg prøver å stappe inn ledningene går sikringen med en gang jeg skrur den på igjen. noen gode forslag? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Her er det en kortslutning. Kanskje du skal bytte lampet med en annen ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Her er det en kortslutning. Kanskje du skal bytte lampet med en annen ? 5219562[/snapback] da må jeg ta den idiotiske bussen til slependen igjen... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det jording på den da? Prøv evt uten/med. Om ikke er det best å bare bytte den. Skal ut på slependen nå så da kan jeg ta den med meg... eller ikke *småslem når jeg kjeder meg på jobben* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 det er ikke jordning på den.. vurderer å bytte ut den sukkerbiten som er der, men da blir vel ikke IKEA så blide når jeg kommer for å bytte den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå