hitokiri Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Koreansk selger bra i Europa. Samsung er nummer to, mens LG er størst på 3G. Les mer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Kan tenke meg at koreansk holder et pent design og mye funksjonalitet i sine produkter, LG er jo er bra telefoner og det samme kan sies om Samsung osv.. Jeg vil nok anta at det er grunnen til at koreansk selger godt. Endret 28. november 2005 av Omy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ja vi er gode. "elsk meg" Seriøst: overrasket meg at LG var i så rask økning her i landet... Trodde nesten det bare stod om 4 merker jeg, SE, Nokia, Samsung og evt. Siemens Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 LG har tatt ser eriøst opp. hjelper jo på at dem klarer å dytte ut telefoner som 4410 som jo har "alt", stilig utseende, minnekort, megapikselkamera med lys, bluetooth og mp3 spiller med kontrollknapper på lokket for å si det slik, dem har fingeren på pulsen når det gjelder markedet og dytter ut få men gjennomtenkte design. nokia ser jo ut som dem dytter ut det ene designet etter det andre med mer eller mindre standard innmat... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mitt inntrykk av andre merker er: Nokia: Høy feilprosent grunnet mye bugs i programvaren, ømfientlighet for fuktig luft etc, arrogant ledelse, nyskapende og veldig bredt produktspekter, mye designprodukter. Sony Ericsson: Litt "Volvo240-firkantet", langt fremme på teknologi, men litt buggy programvare i starten. Økende feilprosent siden samarbeidet med Sony. Samsung: Dårlige menyer, dårlig logikk, stilfull og litt klassisk design. Siemens: Billig, men "plastikk", teknologisk på vikende front. Benq: ?? NEC: Bra design, men dårlige menyer ?? Motorola: Teknologisk litt bak ?? Philips: Billig plastikk ?? Er det noen som drister seg til å komme med en generell karakteristikk av LG-mobiler? (Vær så snill å ikke kom med flamekrig på mine inntrykk av andre merker, men gi meg en liten karakteristikk av LG så jeg skjønner litt mer hva som er deres stryker og svakheter) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 LG: Tror egentlig ikke det er "toppmodellene" til LG (f.eks 4410 eller hva den het)som selger mest, men de billige derimot, ser jeg stadig i hendene på fjortisser C2200 og de... Ikke så veldig gode, men billigere enn f.eks de billige til Samsung tror jeg. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 selvsagt, dem som du får nærmest kastet etter deg sammen med kontantkortpakkene til telenor og netcom? er smålei visse folk i vennekretsen min som bytter nummer litt vel ofte... selv har jeg hatt samme nummer siden først telefon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg