H&Dfanatic Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Har fått en idiotisk oppgave av en lettere demente lærer. Vi skal holde det foredrag på ca 10 min om noe som betyr noe for oss. Dette er i engelsk. Utrolig nok valgte jeg og kammeraten Alt for Norge vm sangen fra 94.. (Det var 5 min igjen av timen og vi måtte bestemme oss) Det vi lurer på er hvem synger? Og har du tid legg med alt du vet. Og seff hvem som har skrivd den. Onsdag etter 12.00 er for seint. Please help Endret 28. november 2005 av H&Dfanatic Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det var Jørn Lande fra Rjukan som var vokalist:) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Fra Dagbladet: Jørn Lande sang sammen med Drillos inn «Alt for Norge» i forbindelse med USA-VM i 94. "Drillos" er da troppen som dro til VM 94. Her er teksten til sangen Her er iallefall troppen til Norge i VM94. Noe mer vet iallefall ikke jeg Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Skrevet av Torstein Flakne Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Norge er et vakkert landMed fjell og daler Hav og strand Men våre vintrer kan bli kalde Grønne slør og nakne trær Varsler at en tid er nær Som byr på spenning for oss alle Våre beste menn Skal Ut i strid igjen (Kom igjen gutta!) Vi gir alt Alt for Norge Ofrer alt Om vi må Vi er Røde, Hvite, Blå Hele kampen ut skal vi stå på For Norge Vårt fedreland ........... ....... For resten, gå inn HER EDIT. Fa** at vi ikke komm med i år EDIT2: BILDE Endret 28. november 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hihi, prøv å finn den "fantastiske" musikkvideoen hele landslaget "prøver" å få det til og se ut som de kan synge x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå