Howard Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Samsung har utviklet et 7-tommers bøybart LCD-panel hvor glass er byttet ut med plastikk. Les mer Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 så noe lignende på discovery der det var en som hadde på seg en jakke som var en lcd skjerm og de filmet bakgrunnen og det ble "spilt av" på jakken kunne se "igjennom han" samme prinsipp? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 har lest om det der jeg også, men, nei det er ikke samme prinsipp. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Stilig, snart har vi bøybare 17" på bordene våres Tror nok ikke det er samme prinsipp som den skjermtypen med den jakken hvor de filmet, men er nk lignende Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tror dét gjaldt en form for fiberoptisk teknologi. De brukte det på tanks også for å simulere bakgrunnen så stridsvognen så "usynlig" ut for fienden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Håper slike skjermer blir billigere og bedre tterhvert, hva med å ha en skjerm på jakka, så når man scootrer rundt i byen kan plutselig jakka vise "bruk blinklyset din idiot!" når noen kjører som en dass AtW Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hihi, da blir det morro hvis noen cracker "jakka" og forandrer teksten til f.eks. "Jeg kler meg ut i kvinneklær" (forutsetter at "offeret" er mann da selvfølgelig). Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 [offtopic] Nyhet: Kle kabinettet ditt med LCD panel! Hotteste innen casemodding bare 299,- per kvadratmeter! noen som vet om en god side der du finner rettskrivings/grammatikkbøying til norsk/nynorsk? tentamen imorra har googlet lenge nå[/offtopic] men hvordan er det med responstid på disse skjermene? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Mange av de usynlighetsjakkene er bare kødd. Mange av dem er enkelt å greit bluescreen og i noen bruker de prosjektor. Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Mange av de usynlighetsjakkene er bare kødd. Mange av dem er enkelt å greit bluescreen og i noen bruker de prosjektor. 5219729[/snapback] så det de sier på discovery er bare piss? (unskyld språket) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 den de viser på discovery er ekte... men feks. den som en eller annen amerikaner kom opp med for ca 4 uker siden var ikke ekte... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 for å komme on topic igjen... hadde det ike vært lettere og lage større bøybare skjermer?... Lenke til kommentar
G Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er disse skjermene basert på OLED teknologien? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er disse skjermene basert på OLED teknologien? 5221658[/snapback] Nei, de er basert på LCD teknologi Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Så en mockup på microsoft.com/design (eller noe) av en "framtidens office" pc med en gigantisk kurvet skjerm, så veldig kult ut, var det jeg tenkte på når jeg leste overskriften her. Oh.. fant url: http://www.microsoft.com/resources/design/office.html http://www.microsoft.com/resources/design/ideaGold.html Kule greier. Endret 28. november 2005 av Dipso Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 så noe lignende på discovery der det var en som hadde på seg en jakke som var en lcd skjerm og de filmet bakgrunnen og det ble "spilt av" på jakken kunne se "igjennom han" samme prinsipp? 5219432[/snapback] du tenker på det dem fant på borti japan eller hvor det nå var, hvor dem stillte opp ett kamera bak en person og ne prosjektor forran, slik at bildet som be sett av kameraet ble vist på regnfrakken til en person som sto foran kameraet? vel som beskrivelsen min viser til så var ikke personen kledd i en skjerm. men det er det naturlige neste skritt... det og en samling av små digitalkamera bygget inn i drakten slik at alle vinkler er dekket... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg tror heller dette er oled. Den teknologien åpner jo opp for muligheten til å bøye displayet. Samsung har tidligere laget et 30" oled display, ikke bøyelig sådan. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg tror heller dette er oled. Den teknologien åpner jo opp for muligheten til å bøye displayet. Samsung har tidligere laget et 30" oled display, ikke bøyelig sådan. 5225286[/snapback] Enda det står LCD i artikkelen? Og samsung selv sier det er LCD? AtW Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Og LCD er like lett å bøye som OLED. Det er tross alt ingen store forskjeller i prinsippet på matrisen, bare ulike måter å bygge opp lyset på. Endrer man litt på det tradisjonelle baklyset på en LCD så kan man gjøre det meste med bøying og bretting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå