bachmann Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg installerte en XP home edition som jeg lånte av en kompis, selvfølgelig fungerte denne kun i 30 dager før den må aktiveres. Jeg har nå kjøpt Professional Edition, kan jeg installere denne uten å måtte formatere HD?? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Det skal være mulig å oppgradere fra XP Home til XP Pro, så det er bare å prøve. Edit: Siden du bare har hatt Home i under 30 dager har du kanskje ikke så mye rart inne, og jeg ville nok i såfall formatert partisjonen før installasjon. Men som sagt det er bare å prøve, men vent med å aktivere XP Pro til du er sikker på at det blir riktig så slipper du evt plunder med å måtte ringe inn for å reaktivere. Endret 28. november 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det skal være mulig å oppgradere fra XP Home til XP Pro, så det er bare å prøve. 5219356[/snapback] Da bør man nok ha en oppgraderingsversjon, ikke en standard XP pro.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Det skal være mulig å oppgradere fra XP Home til XP Pro, så det er bare å prøve. 5219356[/snapback] Da bør man nok ha en oppgraderingsversjon, ikke en standard XP pro.. 5219372[/snapback] Trodde det var slik at med oppgraderingsversjon må man oppgradere, men med fullversjon kan man oppgradere hvis man vil. Jeg har fullversjon, og brukte den til å oppgradere fra Windows Me for et par-tre år siden. Endret 28. november 2005 av Mythos Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Takker for svar, Jeg får prøve uten å formatere først. Har installert x antall programmer og drivere, så vil helst unngå å gjøre jobben igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå