flekken Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei, skal ha ny mobil. makspris kr: 2000.- med Telenor pluss abonnement. ønsker en telefon jeg ringe med, tekste, sende mms, wap og spill så bør det være kamskjell telefon. Ønsker helst Nokia eller Sonyericsson. Noen som har noe tips ? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ta en titt på Siemens CX75 eller S75. den siste koster litt mer enn 2000 forløpig. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) De eneste som matcher kravene dine som jeg kan finne er følgende: Nokia 6260, 6170, 7200 og 7270. Fant ingen mobiler fra SE som matcher dine krav. Endret 28. november 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
flekken Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 De eneste som matcher kravene dine som jeg kan finne er følgende: Nokia 6260, 6170, 7200 og 7270. Fant ingen mobiler fra SE som matcher dine krav. 5223359[/snapback] Ja, dette var ikke lett. kikket litt på 6170 her den noe bra ? noen som har erfaringer med den nye til Sony Ericsson Z520i ? Hat gått å tenkt mye på Z800i men den fikk så dårlig resultat i testen her. minuset var vist stor mobil med store taster, men det gjør ingenting for meg med store hender. vil ikke ha en telefon som forsvinner i hendene mine. Fint om noen kan komme med noen erfaringer.... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Whey, her kan også jeg hjelpe litt. Jeg sjekket noe av det samme. Ta en liten tur rundt i butikker og test telefonene. Det hjelper deg veldig på vei i vurderingen. Siba, Expert og Elkjøp lar for det meste telefonene være påslått og mulige å prøve. Z520i ga meg veldig plastikkfølelse da jeg prøvde den. Tastene var også ganske irriterende. Jeg går ut ifra at du skal ha kamera. 6170 fikk jeg høre at var en utgående modell. Den ble heller ikke så godt likt av kundene. Du kan prøve Nokia 6101. Les testen her. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Whey, her kan også jeg hjelpe litt. Jeg sjekket noe av det samme. Ta en liten tur rundt i butikker og test telefonene. Det hjelper deg veldig på vei i vurderingen. Siba, Expert og Elkjøp lar for det meste telefonene være påslått og mulige å prøve. Z520i ga meg veldig plastikkfølelse da jeg prøvde den. Tastene var også ganske irriterende. Jeg går ut ifra at du skal ha kamera. 6170 fikk jeg høre at var en utgående modell. Den ble heller ikke så godt likt av kundene. Du kan prøve Nokia 6101. Les testen her. 5250245[/snapback] Mange Takk for mange gode tips. Er det noen her som har erfaring med LG m4410 ?? i såfall vil jeg gjerne høre fra Dere. Den så nemlig ganske flott ut. Jeg vil ha en STOR klapptelefon. har store hender. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Whey, her kan også jeg hjelpe litt. Jeg sjekket noe av det samme. Ta en liten tur rundt i butikker og test telefonene. Det hjelper deg veldig på vei i vurderingen. Siba, Expert og Elkjøp lar for det meste telefonene være påslått og mulige å prøve. Z520i ga meg veldig plastikkfølelse da jeg prøvde den. Tastene var også ganske irriterende. Jeg går ut ifra at du skal ha kamera. 6170 fikk jeg høre at var en utgående modell. Den ble heller ikke så godt likt av kundene. Du kan prøve Nokia 6101. Les testen her. 5250245[/snapback] Mange Takk for mange gode tips. Er det noen her som har erfaring med LG m4410 ?? i såfall vil jeg gjerne høre fra Dere. Den så nemlig ganske flott ut. Jeg vil ha en STOR klapptelefon. har store hender. 5263510[/snapback] Eller kan vise til en test.. Så lurte jeg på om LG har en egen hjemmeside, Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Mange Takk for mange gode tips. Er det noen her som har erfaring med LG m4410 ??i såfall vil jeg gjerne høre fra Dere. Den så nemlig ganske flott ut. Jeg vil ha en STOR klapptelefon. har store hender. 5263510[/snapback] Hjemmesiden til LG er http://www.lge.com/index.do Her har du noen svar angående LG M4410 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=499712&hl= Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) **Dobbelpost** slett denne Endret 7. desember 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nokia 6101 kan være grei for deg. SonyEricsson Z520i passer også. Begge koster under 2000 kr uten abb. og blir enda billigere med Telenor Privat Pluss. Ønsker du mobil til 1 kr kan du gå for Nokia 6060. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Nokia 6101 kan være grei for deg. SonyEricsson Z520i passer også. Begge koster under 2000 kr uten abb. og blir enda billigere med Telenor Privat Pluss. Ønsker du mobil til 1 kr kan du gå for Nokia 6060. 5264134[/snapback] Hei, har som tidligere sagt falt veldig for lg m4410, men det finnes ikke noe sted man kan laste ned nye spill til den. Går ikke det ann ? Den har jo Java, men er den ikke lagd for nedlasting ? noen som vet svar eller hvor jeg ev. kan laste ned spill fra. er interessert i enkle spill som tetris etc. kortspill. de andre Nokia klapptelefonene og samsung blir alt for små..... slik jeg ser det er eneste minuset med lg, at jeg ikke kan finne å laste ned spill. ellers virker den topp for mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå