Gå til innhold

Spillverket.no: Lyd-Reklame på gamer.no

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt noe imot reklame på gamer.no, dere må trossalt tjene penger, men nå kommer dere med lydreklamer, fysj.

Folk som sitter med hodetelefoner får sjokk av en helt ubegripelig stygg lyd som kommer pumpende på full volum inn i øra sine, samtidig som lydkvaliteten på lyden er så dårlig at det nesten er skadlig for "bedre" utstyr.

Sikter da til denne reklamen for "JakX" på hovedsiden med oversikt til gamer.no.

Håper dere finner dere bedre enn å putte opp slikt.

mvh.

Snabben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal ikke være automatisk lyd fra noen annonser på Gamer.no. I de tilfellene annonsøren ønsker å ha med lyd, må brukeren selv aktivere dette ved å klikke på en lydknapp, eller andre deler av annonsen. Dette gjelder naturligvis også Jak X-annonsen, som verken jeg eller andre i redaksjonen hører noe lyd fra. Er du helt sikker på at lyden kom fra Gamer.no, og ikke et annet nettsted du var inne på samtidig?

Lenke til kommentar

Pursuit reklamen som er øverst på siden no starter lyd ved mouseover (det står riktignok mouseover for trailer, og det er to små felter som aktiverer), men eg la ikkje merke til reklamen før eg tilfeldigvis streifa reklamen. Fikk meg ein liten støkk da det plutselig begynte lyd.

Vil si at dette var ein snill løsning, pga bare små aktiveringsfelt. Er dog sterkt imot lyd ved mouseover...

Lenke til kommentar

Jeg var ikke klar over at Pursuit Force-annonsen hadde lyd når man bevegde musa over de svarte feltene, fordi jeg ikke hadde nyeste Flash Player installert. Her har det skjedd en glipp fra annonseavdelingen vår, og annonsen fjernes inntil en ny versjon på plass. Takk for at dere sa fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...