Gå til innhold

GainWard G4Ti4200 Problemer.

DecAL

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig gått til innkjøp av et GainWard GF4 Ti4200 64mb kort. Jeg hadde problemer med dette helt fra starten av, og lurer på om noen kan hjelpe.

Jeg satte kortet i, innstallerte driverne, og alt var fryd og gammen. Men da jeg startet PC'en min, og kom så langt som til Windows (XP), kuttet kortet mitt OG skjermen ut. Jeg startet i safe mode, og byttet driverne. Jeg har prøvd både gainward driverne som fulgte med kortet, Nvida 2710 og Nvida 23.11, men bare sistnevnte virket.

Men problemene gjenstår. Jeg kan ikke kjøre høyere enn 1024x768, ellers "friker" PC'en ut. (masse pene farger)

Har noen hatt noe lignende problemer? Eller kan hjelpe? Setter pris på tilbakemeldinger!

DecAL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-31 19:23, DecAL skrev:

Jeg har nylig gått til innkjøp av et GainWard GF4 Ti4200 64mb kort. Jeg hadde problemer med dette helt fra starten av, og lurer på om noen kan hjelpe.

Jeg satte kortet i, innstallerte driverne, og alt var fryd og gammen. Men da jeg startet PC'en min, og kom så langt som til Windows (XP), kuttet kortet mitt OG skjermen ut. Jeg startet i safe mode, og byttet driverne. Jeg har prøvd både gainward driverne som fulgte med kortet, Nvida 2710 og Nvida 23.11, men bare sistnevnte virket.

Men problemene gjenstår. Jeg kan ikke kjøre høyere enn 1024x768, ellers "friker" PC'en ut. (masse pene farger)

Har noen hatt noe lignende problemer? Eller kan hjelpe? Setter pris på tilbakemeldinger!

DecAL.

hm...

Virker litt kjent det der..

Det kan være at du har kommet borti kortet med statisk elektrisitet. Da vet jeg at fargene kan bli veldig merkelig og at bokstaver forsvinner ... Hadde noe lignende på ett gammelt kort jeg hadde..

Det trenger ikke å være det, men visst det er statisk elektrisitet som forårsaker det, så kan kortet være ødelagt...

Kan ikke tenke på noe annet som det kan være akuratt no ihvertfall...

Håper d for din del at jeg ikke har rett... :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...