johnolaf Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Merkelig dette her. Pc-en fryser opp ved innstallering av nero7, så jeg får ikke innstallert programmet. Måtte restarte maskinen og prøvde igjen. Da frøys maskinen seg igjen. Tok ut cd-en og restarta maskinen, prøvde å spille spill og det gikk fint. Men når jeg prøver igjen med å innstallere nero7, henger det seg igjen. Er det noe galt med nero7 eller er det noe galt med maskinen? Har brukt nero7 tidligere på en annen maskin og den virket der. Har: Amd 64 3700+ MSI K8N NEO4-FI,nForce4 Ultra 2g corsair NE7800gt 200g maxtor sata XP pro Endret 28. november 2005 av johnolaf Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kan du liste opp maskinvaren din? Lenke til kommentar
haikaleunen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Merkelig dette her. Pc-en fryser opp ved innstallering av nero7, så jeg får ikke innstallert programmet. Måtte restarte maskinen og prøvde igjen. Da frøys maskinen seg igjen. Tok ut cd-en og restarta maskinen, prøvde å spille spill og det gikk fint. Men når jeg prøver igjen med å innstallere nero7, henger det seg igjen. Er det noe galt med nero7 eller er det noe galt med maskinen? Har brukt nero7 tidligere på en annen maskin og den virket der. Har: Amd 64 3700+ MSI K8N NEO4-FI,nForce4 Ultra 2g corsair NE7800gt 200g maxtor sata XP pro 5219045[/snapback] Er det kjøpt version? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei, jeg ville ha sjekket internet siden til Nero. De har nok et support forum. Tviler sterkt på at du er den eneste i verden som har dette problemet. Det er sikkert kjappere å gå rett til kilden, enn å la oss bære vannet til deg. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
johnolaf Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 fant ut at bios driveren ikke var feilfri. :-( Alt stopper opp i biosen. Må nok kjøpe meg en ny hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå