Gå til innhold

Det er dumt og betale for mye......haha


Anbefalte innlegg

Elkjøp kjører sine store kampanjer hele tiden.... " Det er dumt og betale for mye" Jeg var ute og skule kjøpe med ny Mobil.... Samsung E730.... Der kosta den 1100 kr... med tele 2 pluss abonnement, jeg tok og kikka litt på nettet og fant på tele 2 sin egen nett shop... samme telefon til 499,- samme abonnoment.... så jeg syntes elkjøp bare driver og går rundt sin egen grøtt.... for det er ikke noe hold i hva de sier....

Hva mener vi om Elkjøp??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har jo 30 dagers full retur rett... så du kan jo drive og lure de litt...

en bekjent av meg hadde en litt morsom historie om elkjøp.... han hadde gått ut å kleget på en pc som han hadde levert inn til rep. de kunne ikke finne pc hans, i sine papirer.. han sto på sitt. til slutt fikk han en ny pc av elkjøp... det morsome var at han hadde ikke levert inn en pc.. men han fikk en ny pc, " like a glove" :)

Lenke til kommentar
du har jo 30 dagers full retur rett... så du kan jo drive og lure de litt...

en bekjent av meg hadde en litt morsom historie om elkjøp.... han hadde gått ut å kleget på en pc som han hadde levert inn til rep. de kunne ikke finne pc hans, i sine papirer.. han sto på sitt. til slutt fikk han en ny pc av elkjøp... det morsome var at han hadde ikke levert inn en pc.. men han fikk en ny pc, " like a glove" :)

5219143[/snapback]

 

Dette er vel regelrett svindel og straffbart i følge norsk lov? Vil vel ikke kalle det å lure dem litt.

Lenke til kommentar
du har jo 30 dagers full retur rett... så du kan jo drive og lure de litt...

en bekjent av meg hadde en litt morsom historie om elkjøp.... han hadde gått ut å kleget på en pc som han hadde levert inn til rep. de kunne ikke finne pc hans, i sine papirer.. han sto på sitt. til slutt fikk han en ny pc av elkjøp... det morsome var at han hadde ikke levert inn en pc.. men han fikk en ny pc, " like a glove" :)

5219143[/snapback]

:!: Helt lovlig var det kanskje ikke, men bra gjort!

Lenke til kommentar

el-kjøp lurer kundene trill rundt og satser på folks om ike kan så mye om ting..

 

f.eks en kompis av meg og familien skulle ha ny pc for noen år siden, og blablabla.. men poenget er at selgeren påsto at cpu'en var på 2.2ghz siden det var en 2200+.. men den er bare på 2ghz.. og det prøvde kompisen min å forklare, men da ble han bare litt sånn sur og sa at det var 2,2ghz.. såe.. eneste jeg har handla på elkjøp er mp3 spiller.. som skjermen gikk til helvette på etter 3 uker, og såm nå ikke starter i d heletatt..

Lenke til kommentar

Dere er seriøst den største gjengen med hønsehoder, sitter åpenlyst å forteller om hvordan dere svindlet den og den butikken, akkurat som dette er en skryteside for deres små tragiske liv.

 

Personer som dere øderlegger for næringslivet til de grader. For hver pc som tapes så må det selges minst 7 nye.

 

At admin ikke gjør noe med dette syntes jeg er latterlig, det er nesten oppfordring til å stjele.

Lenke til kommentar
Dere er seriøst den største gjengen med hønsehoder, sitter åpenlyst å forteller om hvordan dere svindlet den og den butikken, akkurat som dette er en skryteside for deres små tragiske liv.

 

Personer som dere øderlegger for næringslivet til de grader. For hver pc som tapes så må det selges minst 7 nye.

 

At admin ikke gjør noe med dette syntes jeg er latterlig, det er nesten oppfordring til å stjele.

5219930[/snapback]

 

skal være enig med deg der men jeg skal si deg at de tar seg råpris for pcer.

bestemor skulle ha en helt grei pc til rundt 10k for kontorarbeid og spilling på søskenbarnene mine.

 

kom til butikken og fikk tilbudet 3,2 ghz pentium 4 (greit nok) 1024 mb ram (greit nok)

så fikk jeg høre 128mb skjermkort og jeg spurte "hva slags skjermkort?" 128 mb svarte han. men hva slags modell spurte jeg han måtte spørre en annen fyr og han kom å skrøt av 128 mb og samme visa men jeg spurta etter modell. 9200 innrømte han etter mye mikkmakk. så fikk jeg høre prisen 13k :no: nå ble pcen ikke like attraktiv lenger. jeg sa bare at dette skulle vi ikke ha mens han påsto at det var en konnkuransedyktig pris. det ble pc fra komplett til henne med 3500+ 6800 2gig ram

Lenke til kommentar
Dere er seriøst den største gjengen med hønsehoder, sitter åpenlyst å forteller om hvordan dere svindlet den og den butikken, akkurat som dette er en skryteside for deres små tragiske liv.

 

Personer som dere øderlegger for næringslivet til de grader. For hver pc som tapes så må det selges minst 7 nye.

 

At admin ikke gjør noe med dette syntes jeg er latterlig, det er nesten oppfordring til å stjele.

5219930[/snapback]

 

Nå var det vel bare snakk om elkjøp her da! ikke noe andre butikker.

Høsehjerne kan du vel være selv. Nå har du sikkert ikke blitt svindlet av elkjøp sin uber skilled selgere med store runde briller. Skjønner at folk er i mot elkjøp, makan til drittbutikk skal du lete lenge etter.!

 

Ps : Så på topic, tror ikke det sto "Skryte tråd: hvilken butikker har du svindlet"

Lenke til kommentar
el-kjøp lurer kundene trill rundt og satser på folks om ike kan så mye om ting..

 

f.eks en kompis av meg og familien skulle ha ny pc for noen år siden, og blablabla.. men poenget er at selgeren påsto at cpu'en var på 2.2ghz siden det var en 2200+.. men den er bare på 2ghz..  og det prøvde kompisen min å forklare, men da ble han bare litt sånn sur og sa at det var 2,2ghz.. såe.. eneste jeg har handla på elkjøp er mp3 spiller.. som skjermen gikk til helvette på etter 3 uker, og såm nå ikke starter i d heletatt..

5219192[/snapback]

 

Det er en grunn til at AMD ikke oppgir prosessorhastighet lenger. Når det står 2200+ vil det si at prosessoren jobber like minst like bra som en fra Intel på 2200 mHz, det var sikkert det selgeren prøvde å formidle. At du ikke gidder å reklamere på en mp3-spiller etter 3 uker er jo ikke Elkjøp sin feil...

 

skal være enig med deg der men jeg skal si deg at de tar seg råpris for pcer.

bestemor skulle ha en helt grei pc til rundt 10k for kontorarbeid og spilling på søskenbarnene mine.

 

5220008[/snapback]

 

Elkjøp-maskinene er beregnet på familiebruk, det sier seg selv at de ikke har de feteste skjermkortene, fordi de da ville blitt svindyre pga. noe folk flest ikke trenger. Dessuten trenger ikke Komplett å betale lønn til selgere. Trenger bestemora di 6800 kanskje, eller er det kjekt for deg at hun har det, så du kan gå og snylte på maskina hennes? :tease:

Lenke til kommentar
. det ble pc fra komplett til henne med 3500+ 6800 2gig ram

5220008[/snapback]

 

1. Hva skal man med slik pc til kontorbruk? Det er totlt overkill. Hadde vel holdt med en standard pc til 5-6 000 kr maks. Hvis søskenbarna dine skulle ha en spillemaskin som taklet hardcore spill med høye systemkrav så kunne de vel kjøpt seg en selv.

 

2. Husk at lisensen på win xp ikke er gratis.

 

3. Skal si meg enig i at specsen var ovekill med tanke på skjermkortet, og slik er dessverre mange pcer som selges ferdigbygd.

Lenke til kommentar
Elkjøp-maskinene er beregnet på familiebruk, det sier seg selv at de ikke har de feteste skjermkortene, fordi de da ville blitt svindyre pga. noe folk flest ikke trenger. Dessuten trenger ikke Komplett å betale lønn til selgere. Trenger bestemora di 6800 kanskje, eller er det kjekt for deg at hun har det, så du kan gå og snylte på maskina hennes?  :tease:

5220063[/snapback]

 

hun har liksom 10 barnebarn :hrm: som ikke gjør kontorarbeid men spiller :tease:

 

* :tease: teaser deg back*

 

Edit: KVTL: :tease:

Endret av storken
Lenke til kommentar

På PC er nok ikkje Elkjøp den beste, men dei har ofte gode tilbod på TV, hvitevarer, DVDar osv...

 

Eg kjøper på Elkjøp når dei er billigast, men konsulterer sjeldan dei ansatte, då bruker eg heller internett for å finne det beste produktet, og skulle Elkjøp være billigast kjøper eg der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...