Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vel den fungerer helt utmerket. Men problemet er, når den ligger stille en stund, og hvis jeg har vinduet oppe og det er litt kaldt i rommet, så tar det laaaaang tid før den starter neste dag. Hvorfor det? Og det er ikke nødvendigvis pga kulden, men kan også være at den bare ligger stille i 2 dager. Jeg må trykke rundt 10 ganger eller noe før den starter, hver gang har jeg hjertet i halsen i tro om at den har dødd. Er det noen som har dette problemet? Er dette vanlig? Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har en svart iPod Nano 4GB, og jeg har det samme "problemet"... Vet ikke hva det kommer av da, ville bare si at du ikke er den eneste som opplever dette... Det virker også som nanoen mister veldig mye batteri når den ikke er i bruk. Jeg har kanskje brukt den i rett over en time, og nå er batteriet tomt... Det har nå gått nesten to uker siden jeg ladet den fullt opp over natten. Min gamle 40GB iPod 4th gen mistet også batteri når den lå stille, men ikke på langt nær så mye... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 hmmm, fint at jeg ikke er den eneste, jeg skal ta å ringe apple. Men jeg mister ikke noe særlig batteri, er faktisk veldig fornøyd med batteriet, varer i rundt 5 dager for meg. Bare at når den ligger stille, så må jeg gjenopplive den hver jævla gang, og man er jo alltid redd for at barnet sitt skal dø når du holder på med munn til munn metoden liksom. Men når den først har våkna igjen, så funker den som vanlig. Bare håper det ikke er sånn at hvis den ligger stille i 2 uker, vil den ikke slå seg på i det hele tatt. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 iPoder generelt blir "slått av" hvis den ligger lengre enn 24 timer. Da må du trykke på den midtre knappen for at den skal boote (apple logo vises). Dette for å spare batteriet. Det kan være at Nanoen skrur seg helt av, mye raskere enn med andre iPoder. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 ok kult, så dette er liksom et faktum, at ipoder slår seg helt av etter den tiden osv? For jeg lurte alltid på hvordan de bare slå seg på fort med en gang man trykket på noe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jau, ipod nano går i deep sleep mode fortere Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 hva er vanlig tid for den å slå seg på igjen etter sleep mode? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hva er vanlig tid for den å slå seg på igjen etter sleep mode? 5221730[/snapback] Når apple logoen vises? 3 sekunder eller noe hos meg. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 k, tester imorgen tidlig Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 yepp, funka perfekt det, da er ikke dette et problem allikevel hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå