Gå til innhold

Skrive Over hele siden, noen vet hvordan ?

Anbefalte innlegg

HEi

Har en del skrivere her på huset, og n¨å er det noen som skal lage flayers. Derfor trenger de og ha farge over hele siden. Men nå blir det sånn hvit rame rundt på siden.

Hørte at det er kanskje er en innstilling på skriveren. MEn er ikke helt sikker på det, er det noen som har vært borti dette før? eller noen som vet hvordan man kan gjøre dette?

mvh

Knallert:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gjøre disse innstillingene i egenskapene til skriveren, eller via programmet som du bruker (Mest sannsynlig).

Som standard står det vel at tekst skal skrives ut. Dvs, at den lager automatisk en liten "mal" på begge sidene.

Hvis du velger at den skal skrive ut et bilde, så vil det komme over hele arket.

Men, ikke alle skrivere kan skrive helt ut til sidene på et A4 ark, men vet ikke hvordan det er med din(e) skriver(e). Hvilke(n) skriver(e) har du, og hvilket program bruker du til formålet?

Hos meg så går jeg bare inn på f.eks Word -> Fil -> Skriv ut -> Deretter velger jeg egenskaper for skriveren jeg skal bruke. Da får jeg frem om jeg vil skrive ut tekst, foto etc. Hvordan oppsettet er på din skriver, vet jeg ikke. (Jeg har en Epson multifunksjon skriver).

Lenke til kommentar

hmm. jeg har flere mulige skrivere har en HP 3550 og en konika minolta bizhub 510.

detter er jo skrivere til 10k og 20k så det burde jo være denne muligheten på dem.

har sett på properties og gått igjennom en drøs men mulighet. men virker ikke som om det er en like lett mulight sånn som på din :no:

Lenke til kommentar

Det er dessverre ganske få skrivere dette går an på. Du må nesten bare sjekke nettsia til produsenten. Prisen tror jeg har lite å si - hustrykkeriet på skolen min har heller ikke muligheten til å skriv helt ut til kanten, og utstyret der koster en god del mer enn 20k skulle jeg tro...

Så vidt jeg vet skriver Epson stylus photo 2100 helt ut til kanten, men det hjelper vel deg lite. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...