kilogram Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Sober-spredningen eksploderer i dag Sikkerhetseksperter advarer nå mot Sober-ormen, som de tror kommer til å eksplodere i omfang etterhvert som amerikanske arbeidere slår på PCen etter Thanksgiving-helgen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
laerda Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Når skal folk forstå at de ikke skal kjøre alle programmer de får tilsendt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Når skal folk forstå at de ikke skal kjøre alle programmer de får tilsendt? 5219379[/snapback] Ja det sier jeg også. Jeg tror vi trenger en opplysningstid innenfor bruk av pc. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg stemmer for obligatorisk sikkerhetskurs for kjøpere av ferdig-PCer og i bedrifter, samt internett-sertifikat. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vel nå har iallefall hotmail blokkert virusmailene. Så nå slipper jeg hundreogførti mails om dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå