Gå til innhold

Trenger erfaringer med laptopmus


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har i mange år vært fan av MS IM3.0, men som dere kan lese om i signaturen min sluttet den delvis å fungere for et par mnd siden. Jeg hadde en backup, men den lånte en kamerat som akkurat flyttet så jeg har lånt en Logitech Optical Mini mus i mellomtiden. Minimusa kan ikke brukes på icemat i det hele tatt og er ganske unøyaktig, men aimen i CS har faktisk gått opp etter at jeg begynte å bruke den. Han som lånte min backup mus var akkurat i danmark hvor han plukket opp et par nye IM3.0 bla en til meg, og jeg hentet begge mine i går. Problemet er at når jeg nå igjen bruker IM3.0 så innser jeg at den er for stor for hånda mi og jeg måtte i dag bytte tilbake til Optical Mini for å virkelig treffe.

 

Han som eier Optical mini musa må ha den tilbake før han drar hjem i jula, så jeg må enten lærer meg å bruke IM3.0 på nytt eller kjøpe en ny laptopmus.

 

Så derfor lurer jeg på om det er noen der ute som har eller har brukt noen av disse musene jeg nevner her, og om dere kan forteller meg om de fungerer på icemat og om de "hopper" ved raske bevegelser.

 

Logitech Mini Wheel Mouse Optical

F106243.jpg

Dette er den jeg nå bruker, og er fornøyd med den utenom at den ikke er nøyaktig, lagger ved veldig raske bevegelser og nekter å ha noe med icemat å gjøre.

 

Microsoft Compact Optical Mouse Black

Det ser ut som om den har samme musehjul som IM4.0 som er rimelig ubrukelig.

 

Microsoft Notebook Optical Mouse 3000

Denne har garantert IM4.0 hjul.

 

Microsoft Notebook Optical Mouse

 

Logitech Notebook Optical Mouse Plus (Black)

F109083.jpg

 

Logitech Notebook Optical Mouse Plus

F107245.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...