JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei, jeg har i mange år vært fan av MS IM3.0, men som dere kan lese om i signaturen min sluttet den delvis å fungere for et par mnd siden. Jeg hadde en backup, men den lånte en kamerat som akkurat flyttet så jeg har lånt en Logitech Optical Mini mus i mellomtiden. Minimusa kan ikke brukes på icemat i det hele tatt og er ganske unøyaktig, men aimen i CS har faktisk gått opp etter at jeg begynte å bruke den. Han som lånte min backup mus var akkurat i danmark hvor han plukket opp et par nye IM3.0 bla en til meg, og jeg hentet begge mine i går. Problemet er at når jeg nå igjen bruker IM3.0 så innser jeg at den er for stor for hånda mi og jeg måtte i dag bytte tilbake til Optical Mini for å virkelig treffe. Han som eier Optical mini musa må ha den tilbake før han drar hjem i jula, så jeg må enten lærer meg å bruke IM3.0 på nytt eller kjøpe en ny laptopmus. Så derfor lurer jeg på om det er noen der ute som har eller har brukt noen av disse musene jeg nevner her, og om dere kan forteller meg om de fungerer på icemat og om de "hopper" ved raske bevegelser. Logitech Mini Wheel Mouse Optical Dette er den jeg nå bruker, og er fornøyd med den utenom at den ikke er nøyaktig, lagger ved veldig raske bevegelser og nekter å ha noe med icemat å gjøre. Microsoft Compact Optical Mouse Black Det ser ut som om den har samme musehjul som IM4.0 som er rimelig ubrukelig. Microsoft Notebook Optical Mouse 3000 Denne har garantert IM4.0 hjul. Microsoft Notebook Optical Mouse Logitech Notebook Optical Mouse Plus (Black) Logitech Notebook Optical Mouse Plus Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 litt av et innlegg for ei laptop mus,hehe. "Logitech Notebook Optical Mouse Plus (Black)" har jeg prøvd på steelpad, og den var veldig god. glei fint og hele pakka.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jeg skal ikke bruke den på en laptop, jeg skal bruke den på hovedmaskinen i CS. I Windows skal jeg bruke IM3.0 og Trackball Optical. Lenke til kommentar
Neon-light Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har hørt at alle Minimuser Er no dritt CS sa du.. HeHe Det er det spøreste støntet jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå