Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internet ikke i IE, men i andre weblesere kun


Anbefalte innlegg

Har et litt merkelig problem her. Plutselig fungerte ikke internett i IE lengre. Jeg hadde heldigvis inne opera på pc'en, så jeg sjekka der, og der fungerte internett. sjekka også ut andre weblesere, og der også fungerte det. Merkelig greier, for msn og bitcomet fungerer også. Er det noen instillinger jeg kan ha forandret på som jeg ikke burde ha gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et mulig svar er at i de nermeste dagene har vært inne på nettverks innstillingen dine og dermed laget nye tilkoblinger til nettet etter til og frakoblig av pc...

 

I det tillfelet for bredbånd:

 

1: åpner IE

 

2: Velg Vertøy-> Alternativ for internett

 

3: velg Tilkoblinger

 

4: viss det da ligger noen tilkoblinger der trykker du fjern med den tilkoblingen valgt

 

5: gå Avansert og se etter HTTP 1.1 viss da HTTP 1.1 ved proxy-forbindelese er på skrur du den av, Den ligger og forteller IE at han skal lette etter proxy serverer,

Som i dette tilfelet blir tatt ut ifra at du har Bredbånd

 

Viss ikke dette hjelper kan ikke jeg hjelpe deg (Dessverre :p)

Lenke til kommentar

Hvis enkeltprogrammer ikke kommer på nett ligger det som oftest i programvarefirewall. Sjekk ut om du tilfeldigvis kan ha kommet i skade for å nekte adgang der.

 

Hvis ikke så kan det være noe rart med selve programmet. Da ville jeg ha prøvd å reinstallere.

 

Runden i posten over hjelper lite, da dette er innstillinger for Windows generelt, og ikke IE.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...