Moskus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Poenget er at jeg gidder jo ikke det hvis det bare holder å sette globale verdier i starten av applikasjonen. 5289513[/snapback] Problemet med det, så vidt jeg har forstått det, er at da kan man risikerer å sette Culture uten å sette den tilbake hvis programmet kræsjer. ve å bruke en-US klarte jeg jammen å fremkalle samme feilen på de maskinene som ikke har hatt denne feilen før wink.gif hehe... Men hva i all verden er koden for bokmål da? no-NO, no-NOB, no-BM, no-BK, no-NOR... ingen av disse... noen som vet? "nb-NO" Enkelt å finne ut av med "MsgBox(Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture.ToString)"... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Poenget er at jeg gidder jo ikke det hvis det bare holder å sette globale verdier i starten av applikasjonen. 5289513[/snapback] Problemet med det, så vidt jeg har forstått det, er at da kan man risikerer å sette Culture uten å sette den tilbake hvis programmet kræsjer. Nope. Culturen blir satt for gjeldende tråd, og påvirker heller ikke andre ting for brukeren. Man kan tilogmed starte en ny tråd som kjører under en annen Culture enn det selve applikasjonen gjør... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 ve å bruke en-US klarte jeg jammen å fremkalle samme feilen på de maskinene som ikke har hatt denne feilen før wink.gif hehe... Men hva i all verden er koden for bokmål da? no-NO, no-NOB, no-BM, no-BK, no-NOR... ingen av disse... noen som vet? "nb-NO" Enkelt å finne ut av med "MsgBox(Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture.ToString)"... 5291748[/snapback] Danke. Fikk riktig nå. Da uploader jeg ny release, ber de kjøre updateren sin og krysser fingrene Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) EDIT: Søren heller, mista 50% av posten... Endret 14. desember 2005 av ze5400 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Fikk telefon fra kunden nå. Alt fungerte Lenke til kommentar
ing Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Men hva i all verden er koden for bokmål da? no-NO, no-NOB, no-BM, no-BK, no-NOR... ingen av disse... noen som vet? 5289606[/snapback] nb-NO for bokmål Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) System.Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture = new System.Globalization.CultureInfo("nb-NO"); Hadde du lest bedre hadde du sett at moskus svarte på dette. Endret 19. april 2006 av Manfred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå