Gå til innhold

Problemer med System.DateTime.Now

Anbefalte innlegg

Poenget er at jeg gidder jo ikke det hvis det bare holder å sette globale verdier i starten av applikasjonen.

5289513[/snapback]

Problemet med det, så vidt jeg har forstått det, er at da kan man risikerer å sette Culture uten å sette den tilbake hvis programmet kræsjer. ;)

ve å bruke en-US klarte jeg jammen å fremkalle samme feilen på de maskinene som ikke har hatt denne feilen før wink.gif hehe...

Men hva i all verden er koden for bokmål da? no-NO, no-NOB, no-BM, no-BK, no-NOR... ingen av disse... noen som vet?

"nb-NO" :)

Enkelt å finne ut av med "MsgBox(Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture.ToString)"... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Poenget er at jeg gidder jo ikke det hvis det bare holder å sette globale verdier i starten av applikasjonen.

5289513[/snapback]

Problemet med det, så vidt jeg har forstått det, er at da kan man risikerer å sette Culture uten å sette den tilbake hvis programmet kræsjer. ;)

Nope. Culturen blir satt for gjeldende tråd, og påvirker heller ikke andre ting for brukeren. Man kan tilogmed starte en ny tråd som kjører under en annen Culture enn det selve applikasjonen gjør...

Lenke til kommentar
ve å bruke en-US klarte jeg jammen å fremkalle samme feilen på de maskinene som ikke har hatt denne feilen før wink.gif hehe...

Men hva i all verden er koden for bokmål da? no-NO, no-NOB, no-BM, no-BK, no-NOR... ingen av disse... noen som vet?

"nb-NO" :)

Enkelt å finne ut av med "MsgBox(Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture.ToString)"... ;)

5291748[/snapback]

Danke. Fikk riktig nå. Da uploader jeg ny release, ber de kjøre updateren sin og krysser fingrene :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...