roar_1A3 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vel, det ligger over hele skjermen føler jeg, noen som vet hvordan jeg får det bort? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er bare å åpne opp telefonen. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Er bare å åpne opp telefonen. 5218916[/snapback] Mister jeg ikke garantien da? Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 BUMP! Noen som vet noe?! Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ville aldri ha åpnet telefonen hvis det er garanti på produktet. Da blir det bare tull hvis den må til verksted og de finner ut at du har åpnet den. Ta en tur innom et verksted og forklar hva problemet er. Dette er en garantisak, så det skal de fikse kostnadsfritt. Har selv hatt min W800 i noen måneder nå, og ikke kommet noe støv her... Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har samme problemet med min, og det begynner å bli mye støv. Kjøpte min i august og nå er det blitt så mye at det vises på avstand også. Noen som vet om det er mulig å reklamere på dette, og eventuelt bra verksted i Trondheim? Støvet kommer inn i sloten for minnekortet så det er sikkert ikke så mye å gjøre med det Burde slutte å ha tlf i bukselomma, men klarer ikke, den passer så bra der. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 En bør ikke åpne telefonen så lenge garatien varer. Støv på innerskjermen er et kjent problem. Lever telefonen inn til et godtkjent SE verksted og de kan nok åpne og blåse bort støvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå